Blog 10 Zweden 🇸🇪💚

30 juli 2020 - Bunn, Zweden

30 juli 2020, km stand: 169453, in totaal nu 2095 km gereden.

Lieve allemaal,

Oké wild camperen moet je leren😄 Én het weer moet mee zitten... Gisteren hebben we een poging gedaan, maar helaas het heeft echt de hele dag geregend. Tja dat heb je ook in Zweden... En dan is dat romantische beeld van in het bos, aan een meertje wild kamperen, kampvuurtje erbij en s'ochtends een frisse duik in het meer, toch niet zo heel aantrekkelijk 😊🙈

We hebben heel wat kilometers gereden en ook een poging gedaan, maar dat bleef bij in de camper lunchen en daarna weer verder rijden, want het goot eruit! Ook komen we erachter dat je in dit gebied niet zo veel plekjes hebt om de camper zomaar neer te zetten, maar die gaan we echt nog wel vinden!

We kiezen er dan ook voor om, na een hele dag rijden, te overnachten op een camping. Ze zijn daar erg blij dat we komen als ' buitenlanders', want helaas merken ze hier een enorme terugloop qua toerisme. Jammer, want je kunt hier prima 'corona' proef genieten van het mooie Zweden.

Vanmorgen zijn we aan gereden richting het één na grootste meer van Zweden. We wijken daar wel wat van af, omdat het zo gigantisch is en wij wat meer op zoek zijn naar de 'romantische' kleine Zweedse dorpjes en meren.                      Onderweg zien we heel veel prachtig bosgebied, we houden onze ogen open voor eventuele elanden of andere dieren🥰 Ook genieten we van de prachtige, mooie en knusse huizen hier. De Scandinavische huizen spreken ons erg aan. Ook de mensen zijn hier erg aardig en gastvrij.

We komen aan bij een mooie camperplek bij een meer. Het weer is lekker, dus na gesetteld te zijn, gaan we een stukje wandelen. We zien een kano verhuur en willen graag reserveren voor morgen, helaas zijn alle kano's morgen én overmorgen al verhuurd. Het wordt dus een spontane kanotocht deze middag. Hup, tas in pakken, waterschoentjes aan en off we go!

O dit is het!! We liggen dubbel in de kano van het lachen, vinden het af en toe erg spannend😂 we kijken onze ogen uit, wat een mooi gebied. Om onze droom compleet te maken, meren we aan op een onbewoond eiland waar we een kampvuur maken en picknicken. Ja dit is het..♥️

We zijn wonder boven wonder niet om geslagen en naast de verzuurde armen, hebben we een heerlijk voldaan gelukkig gevoel. Live life to the fullest💚

Liefs van ons!

1. Wllma en ber:
    30 juli 2020
    Zalig wat een avontuur maak er een fijne tijd van het is een mooi land geniet groetjes van ons
  2. Frank en Anita de Kok:
    30 juli 2020
    Dit is het echte avontuur, geweldig!
    Heel veel lieve groetjes en een dikke knuffel van ons. ❤️😘
  3. Conny en Ludo:
    Heerlijk. Wat een avontuur zo. Genieten. Heel dikke knuffel. 😘🥰
  4. Sjan:
    31 juli 2020
    Het is nu echt op avontuur. Fijn dat we zo ook meegenomen worden op jullie reis. Zo zijn jullie heel ver weg en toch eventjes heel dichtbij. Liefs van ons ❤😘
  5. Sjan:
    🥰❤😘
  6. Oma de Kok:
    31 juli 2020
    Ja dat is echt zoals jullie het willen, geniet er van , van al dat mooie in de natuur. Met die kano was wel super spannend. Lieve groetjes en een dikke knuffel 🥰😎❤️🤗
  7. Marit:
    31 juli 2020
    Super leuk zo’n tocht met de kano.Chillen bij het kampvuur met een voldaan gevoel! We did it 😀gaaf om te gaan.Liefs 😘
  8. Corina van Riel:
    31 juli 2020
    Oh wat geniet ik weer van jullie verhaal, prachtige foto's. Het lijkt wel of ikzelf ook op vakantie ben, zo reis ik met jullie mee. En je moet maar denken na regen lomt zonneschijn😉😍
  9. Gaby:
    31 juli 2020
    Wat een leuke en mooie ervaring in de kano! Ik moet er nu ook van lachen, zie het al helemaal voor me😂. Zo fijn om te lezen dat jullie echt genieten!!!!❤️❤️❤️
  10. Angela:
    Super leuk!! 🛶 🛶