Blog 11 Na een paar dagen rust, een pittige mountainbike route!💪

2 augustus 2020 - Finspång, Zweden

2 augustus 2020, vandaag 170 km gereden.

Lieve allemaal,

Na ons kano avontuur, hebben we 2 lekkere relaxed dagen gehad op de dezelfde plek aan het meer in Bunn. Even relaxen. We hebben gezwommen in het mooie weer, gewandeld en gerelaxed bij de camper.

Vandaag waren we er weer aan toe om een nieuwe plek te ontdekken. Wat we hier zo mooi vinden is dat je eigenlijk constant door de bossen rijdt. Ook op de snelweg zie je rondom bossen. Zo veel groen💚 Ook zien we prachtige auto's voorbij komen en natuurlijk de typische Scandinavische huizen, rood met witte kozijnen.

We maken een tussen stop om boodschappen te doen, want de voorraad is flink op.

We vinden een leuke plek in een bos. Tussen meren in. We settelen ons en pakken de mountainbikes om de omgeving te ontdekken. We schieten de bossen in en het wordt een behoorlijk pittige mountainbike route... Berg op, berg af en tja als je dan Google maps niet goed in de gaten houdt, wordt de route iets langer...🙈 We zijn alle vier gesloopt, en super blij om de camper weer te zien! De mannen gaan lekker douchen en ondertussen maak ik eten. We hebben wel een voldaan en sportief gevoel😄

Liefs van ons!

1. Sjan:
    2 augustus 2020
    😳waren jullie een beetje verdwaald? Een pittige fietstocht gehad dus! Ook dat is avontuur 😅 Dan maar goed uitrusten allemaal ❤😘
  2. Marit:
    2 augustus 2020
    Gelukkig weer veilig thuis.Mooie foto’s van een sportief gezin.Leuk om te zien! 😍Wat zullen jullie goed slapen na zo’n intensieve tocht.Liefs 😘
  3. Frank en Anita de Kok:
    2 augustus 2020
    Super stoer zo’n mountainbike tocht, maar idd wel fijn als je je camper terug kunt vinden 😀 Leuke foto’s van jullie met z’n allen. Heel veel lieve groetjes en een dikke knuffel voor allemaal. 😘😘😘😘
  4. Conny en Ludo:
    2 augustus 2020
    Spannend hoor, als je de camper niet meteen terug kunt vinden. Wel stoere en sportieve foto's hoor. 🚣‍♂️🚵‍♂️🏄‍♀️
  5. Oma de Kok:
    2 augustus 2020
    Heel stoer van jullie en sportief.Maar ook extra spannend . Mooie foto’s leuk hoor. Liefs en een dikke knuffel voor allemaal ❤️🤗🤗👍
  6. Corina van Riel:
    3 augustus 2020
    Gelukkig hebben jullie de camper terug gevonden, wel een spannend avontuur zo'n fietstocht. Mooie foto's
  7. Oma van Kuik:
    3 augustus 2020
    Mooie foto's
    Nog veel plezier, groetjes oma