Blog 12 Zweden, 3 weken onderweg, van chloor zwemparadijs naar midden in de natuur.

4 augustus 2020 - Åråshult Camping, Zweden

4 augustus 2020, vanaf de laatste blog ongeveer 200 km gereden.

Lieve allemaal,

Gisteren was het hier prachtig zomerweer. Na goed uitgerust te zijn van de mountainbike tocht, rijden we verder naar de volgende bestemming. We zijn vanaf dag één in Zweden gefocust op het zien van wilden elanden en ja hoor, we zien, op afstand, terwijl we rijden, 3 elanden staan!! Het ging snel, dus helaas geen foto, maar wel een herinnering voor het leven. 💚

Jur heeft gezien dat er een leuke camperplaats is waar je gebruik kan maken van het zwembad en met dit weer is dat, vooral voor de jongens, wel heel lekker. Ze zijn dan ook super blij bij het zien van de plek! Hup zwembroeken aan en zwemmen! We hebben een heerlijke zwem/zon-dag🌞 De jongens kunnen heerlijk ravotten op de duikplanken en glijbanen en wij relaxen op het gras. Ook wel eens fijn.

Wat echt Scandinavisch is trouwens,bis dat ze overal heel gastvrij zijn en dat merk je ook bij de camperplaatsen en campings. Overal zijn ook keukens waar je kunt koken en huiskamers in het 'service' huis.

S'avonds wandelen we nog naar het stadspark en het centrum in.

Vanmorgen hebben we behoefte om weer in de natuur te zijn. We vinden dan ook een perfecte plek💚 het is wel een soort van camping, midden in de bossen, ieder z'n eigen kampvuur plek, gratis fietsen pakken, gratis bootje, prachtig!

We fietsen hier in de buurt en door de Zweedse bossen. We ontdekken de bootjes en varen op het grootste meer van Zweden, wat een droom.

Bij terugkomst maken we een kampvuur op onze plek waar we dadelijk worsten op gaan bakken. Dit noemen ze nou een geluksmoment♥️

Ik stop nu met de blog, om weer verder te genieten bij het kampvuur en dadelijk te genieten van het eten, tot snel weer!

Liefs van ons!

1. Sjan:
    4 augustus 2020
    Wat is het toch fijn om te horen dat jullie zo genieten van alles wat op jullie pad komt. We genieten mee van jullie verhalen en prachtige foto's heel veel liefs van ons ❤😘
  2. Dees:
    4 augustus 2020
    T klinkt echt zooo heerlijk !!!🌿🌞
    Genieten....
  3. Femke Honders - van Hest:
    4 augustus 2020
    Wat hebben jullie het toch slecht😉 Echt genieten zo samen, fijn om te lezen😄 Hopelijk heeft het gesmaakt🤗
  4. 4 augustus 2020
    Super hoe jullie bezig zijn, en weet, er komt nog veel meer. GENIETEN.
  5. Frank en Anita de Kok:
    4 augustus 2020
    Wat hebben jullie een prachtige plek gevonden. Geweldig dat jullie de elanden hebben gezien. Mooie foto's hoor, zo zien wij ook iets van Zweden 😀 Fijn dat we kunnen meelezen met jullie avonturen. Geniet van elkaar en al het moois om je heen. ❤😀🥰
  6. Marit:
    4 augustus 2020
    Mooie foto’s stoere mannen op de tractoren leuk om te zien! Geniet zo mee met jullie! Liefs 😘
  7. Brigitte:
    Jaloers 😍
  8. Corina van Riel:
    5 augustus 2020
    Mooi, zo ontzettend heerlijk
  9. Maartje:
    6 augustus 2020
    Wauw, wat een leuke verhalen en mooie foto’s weer! Super leuk dat jullie ons op deze manier zo enthousiast meenemen in jullie reis! En jullie hebben meteen een mooi dagboek 😃
    Lekker verder genieten samen! 😘