Blog 18 Balans

19 augustus 2020 - Stord, Noorwegen

19 augustus 2020, 430 km gereden 🤪

Lieve allemaal,

Zoals jullie zien hebben we de afgelopen 3 dagen veel gereden. Eerlijk gezegd, iets teveel... En dat hoort ook wel bij Noorwegen. Alles ligt wat wijds uit elkaar. Ook is het rijden intensiever. Berg op, berg af, uitdagende wegen en donkere tunnels. Net langs de rotsen of langs een afgrond en dat alles met ons 'bakbeest' wat wij ons 'thuis' noemen ♥️ gelukkig hebben we een top chauffeur 🥰

Naast de avontuurlijke en lange ritten, zien we daardoor natuurlijk ook prachtige natuur. Noorwegen is ruig. Hoge bergen, mooie fjorden, watervallen, berg meren, bossen, erg mooi!

Maar dat ruige, daagt ons ook uit om in balans te blijven. We merken dat we die balans even kwijt zijn. We hebben veel gereden en minder ontspanning gehad. We zijn ons hier bewust van en zoeken dan ook onze rust wanneer het kan. Zo hebben de jongens het vissen ontdekt, en heb ik dan even een momentje voor mezelf met een kop koffie en een boek.

Soms heb je het ook niet 'onder controle' wanneer je een 'ontspanningsmomentje' kunt hebben. Zo had ik vanmorgen speciaal mijn wekker gezet om op mijn yoga matje te stappen. Vol goede moed stapte ik, met mijn matje onder mijn arm en zo stil mogelijk zodat iedereen nog verder sliep, uit de camper.

"O, alles is nat van de regen en de lucht is wel erg grijs, maar huppekee, op m'n matje. "Oei best een uitdaging op het grove grint, maar moet lukken." Na mijn ademhalingsoefening, komt Jurgen, donker kijkend naar de grijzer wordende lucht, uit de camper. Ik ga door met m'n zonnegroetje, maar helaas, ipv de zon, komt de regen... Toch nog een paar oefeningen doen, maar dan is het echt niet meer fijn in de regen, op het grove grint.... Oké het is zo. Dan maar naar binnen en daarna weer naar buiten op m'n natte camping stoeltje zitten. Maar dan toch, geheel onverwachts, een mooi 'geluksmomentje' ik spot mijn eerste bruinvis!🥰💚

Zo zie je maar, de kleine dingen doen het én ook op reis heb je momenten die minder fijn zijn, of dat je het even beu bent, moe bent of uit balans, maar gelukkig weten we ook dat dit mag en ook weer goed komt.

Deze keer even een extra dikke knuffel voor iedereen, gewoon om te laten weten dat jullie dierbaar voor ons zijn, we jullie natuurlijk ook missen, dankbaar zijn voor alle lieve mensen om ons heen, dichtbij of op afstand♥️

Heel veel liefs van ons!

1. Dees:
    Echte avonturiers!!!😘
  2. Conny en Ludo:
    19 augustus 2020
    Wij missen jullie hier ook hoor 😘😘😘
  3. Sjan:
    19 augustus 2020
    Dikke knuffel terug voor jullie! ❤😘
  4. Sevim Unal:
    😘❤
  5. Maud:
    19 augustus 2020
    Jullie komen snel weer in de flow dat weet ik zeker. Knuffels van ons🥰
  6. Angela:
    ❤️
  7. Corina van Riel:
    20 augustus 2020
    Wat een mooie foto's. Een keer een dipje hoort erbij, maar dat komt zeker weer goed❤
  8. Bart, Elize & Milan:
    😘💛
  9. Fam:
    20 augustus 2020
    En n super dikke knuffel van ons!!! Ook 1 tje speciaal voor Vin van onze Mats❤️😘😘
  10. Marit:
    20 augustus 2020
    Even een ahhh momentje om jouw mooie woorden! Zo oprecht en eerlijk om dit te delen🥰Chapeau voor Jurgen zo’n spannende tochten te rijden! Zoveel indrukken die jullie samen meemaken.Mooie foto’s dikke knuffel 😘😘
  11. Hanneke:
    20 augustus 2020
    Mooi geschreven Susan!! Ik geniet iedere keer weer van jullie mooie avonturen in de natuur. Je verwoordt alles schitterend en ook de gelukzalige koppies op de foto’s geeft het geluk op dit pad goed weer. En die ‘tegenvallers’ horen er gewoon bij 😘
  12. Frank en Anita de Kok:
    20 augustus 2020
    Mooi hoe jullie alles eerlijk met ons delen, ook de dipjes. Leuk dat je nu ook een bruinvis hebt gespot. 👍😀. Geniet nog van de mooie natuur in Noorwegen. Een hele dikke knuffel van ons terug. ❤️😘😘😘😘❤️
  13. Oma de Kok:
    20 augustus 2020
    Het was weer mooi om te zien dat jullie ook met een dipje goed om kunt gaan prachtig. En dan mijn pet af voor Jurgen ,hij doet het toch maar👍En die glunderende gezichtjes van de jongens. Mooi toch .en al de mooie blogs van jou Susan ik ben heel trots op jullie . En hoop dat de zon blijft schijnen Liefs en een dikke knuffel👍👍💋😘😘😘❤️
  14. Suus:
    20 augustus 2020
    Bedankt voor alle lieve reacties!!♥️
  15. Wllma en ber:
    20 augustus 2020
    Jammer dat je niet verder bent gegaan maar ik begrijp het ik weet zeker dat je nog vele mooie plekjes zult ontdekken en zult genieten van al het moois geniet Het zijn leuke stukjes die je schrijft al vast bedankt veel plezier allemaal
  16. Diede:
    20 augustus 2020
    Mooi om te lezen. En dat ook de mindere dagen onderdeel mogen zijn van jullie reis. Kleine geluksmomenten die dan extra bijzonder zijn. Geniet Nog van Noorwegen