Blog 25 zoektocht

17 september 2020 - Trier, Duitsland

17 september 2020, 285 km vanuit Goirle😉

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we steeds meer aan het landen na ons verassingsbezoek in Goirle. Het heeft veel met ons gedaan. Vooral het opnieuw afscheid nemen is lastig, maar het was het allemaal waard.

Toch merken we met deze reis dat het soms veel met je doet en wat is dat dan?

Onder het genot van een wijntje (proost Angela op jouw verjaardag 🥳) en een cola😄,na een fijne dag in Trier, hebben Jur en ik een gesprek over wat is dat dan, dat je soms op reis zo zoekende bent. In ieder geval, wij zijn dat.

We zijn eigenlijk ook zoekende naar een nieuwe manier van leven. We willen juist een ommekeer en meer gaan leven vanuit gevoel. Maar wat is dat nou precies.

We houden van de natuur, mensen om ons heen die ook meer willen genieten van het vrije leven. Leven op blote voeten, niet geleefd worden door alle 'moetjes' en verwachtingen. De kinderen op stevige benen laten staan, zodat ze straks met zelfvertrouwen de wereld in kunnen. Liefde voor onze familie en vrienden en ook weer voor nieuwe vrienden.

Dit gevoel zit natuurlijk in ons, maar niet elke plek ademt dit en dat zorgt soms wel eens voor uitdagingen. Of te wel het is een grote zoektocht naar het rauwe en het pure. Je komt jezelf tegen, je komt elkaar tegen, je hebt te maken met heel veel verschillende mensen, verschillen culturen, sferen en ervaringen.

Maar we leven!!! Op en top!! Het is een groot avontuur 💚 waar we nog steeds volop van genieten!! We voelen dat we leven, ontdekken en leren elke dag♥️

We don't count the days, but let the days count✌️

Heel veel liefs van ons, vanuit Trier, Duitsland 😘

3. Maaike:
    ❤️ 💋❤️
  4. Corina van Riel:
    18 september 2020
    Zo'n mooie zoektocht kost tijd. ❤😗
  5. Lisa:
    Geniet!!! 😘😘🍀
  6. Frank en Anita de Kok:
    18 september 2020
    Mooi geschreven, Susan. Sommige dingen zijn de moeite van het zoeken waard. 😀👍 Liefs van pap en mam 😘❤️
  7. Oma de Kok:
    19 september 2020
    Liefs van oma 👍😘❤️🤗
  8. Thomas:
    21 september 2020
    Love jullie veel heel veel ik mis jullie en ben heel blij jullie in gool te hebben gezien en vast heb kunnen houden denk veel aan jullie en ben zo trots op jullie en specifiek op Wil want toen ik je zag merkte ik dat je gegroeid bent en veel bewuster trots op je broer! Mis jullie veel liefs 3n kusjes 3n hugs xxx❤️xxx