Blog 30 het Spaanse leven🥰

17 oktober 2020 - Calpe, Spanje

17 oktober 2020, 0 km gereden, we zijn nog op dezelfde plek.

Lieve allemaal,

We zijn nog op ons plekje net buiten Calpe. Het is hier heerlijk. De zon schijnt, onze plek is lekker rustig en we merken dat we steeds meer een soort van 'leventje' krijgen hier in Calpe.

Afgelopen week hadden we ook 'onze dag' 14-10. De dag dat we 22 jaar samen zijn💖 en 3 maanden onderweg zijn. We zijn s'avonds lekker uit eten gegaan met z'n viertjes.

Het doet ons goed om even op één plek te zijn en dan vooral op zo'n prachtige plek. We leren hier ook mensen kennen en doen ook de 'gewone' dingen zoals boodschappen en begroeten de bewoners hier dan met een 'Hola' of 'buenos dias'.

We hebben inmiddels al wat Nederlandse camperaars ontmoet. Ook een stel die jaren lang een Franse camping hebben gehad en we hebben een avond een man uit Zweden op visite gehad die in Spanje woont en samen met zijn vrouw een makelaarskantoor heeft. Ook raakte we aan de praat met John, een jonge gast met een Amerikaanse vader en Spaanse moeder. Hij heeft ook al veel van de wereld gezien en runt hier nu een surf en yoga school. Dus ben ik (Suus) weer eens heerlijk naar een yogales geweest. Super leuke ervaring, yoga in het Engels in een ander land. En ook erg leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen!

Ook de omgeving zijn we, al wandelend, aan het ontdekken. Zo zijn we gisteren hier 'dé berg' penõn de ifach op geklommen. Wat een prachtig uitzicht 🤩 het was een mooie maar ook spannende ervaring, want sommige stukken waren eigenlijk voor de boys (en ook wel voor ons🙈) bijna té spannend 😄 maar we hebben het gedaan!💪

Vandaag een lekker dagje strand. Het is hier nu wat drukker, we denken door de herfstvakantie. Ook wel gezellig om wat meer kinderen en jonge mensen te zien!

We vermaken ons hier nog wel, totdat het weer begint te kriebelen om nieuwe avonturen aan te gaan en nieuwe plekken te ontdekken en wanneer die kriebels komen, dat merken we van zelf wel!

Heel veel liefs van ons!

1. Femke Honders - van Hest:
    17 oktober 2020
    Prachtige foto's, snap wel dat jullie daar even zijn blijven plakken om extra te genieten 🏖🌞
  2. Conny en Ludo:
    Ziet er heerlijk en gezellig uit. Leuke foto's weer. 🌞🏜🏝
  3. Linda:
    Ziet er mooi uit! Lekker genieten daar 😘
  4. Dees:
    Heerlijk!!🙏
  5. Corina van Riel:
    17 oktober 2020
    Wat een mooie foto's en nog lekker in het zonnetje. Logisch dat jullie daar wat langer genieten🥰
  6. Sjan:
    17 oktober 2020
    Héérlijk om te zien dat jullie zo genieten! En wat ontzettend moeilijk spannend om zo,n klim te maken. Wij genieten mee via de mooie foto's. Liefs dikke kus van ons. ❤😘
  7. Frank en Anita de Kok:
    17 oktober 2020
    Weer een leuke blog en mooie foto’s Suus. Fijn dat jullie je plekje daar even hebben gevonden. Geniet er van! Dikke knuffel van ons 😘❤️
  8. Famke:
    17 oktober 2020
    Heeerlijk... Spanje is ook zo,n heerlijk land! Geniet van t land en elkaar❤️
  9. Oma de Kok:
    17 oktober 2020
    Wat fijn dat jullie een gezellige plek hebben en daar een tijdje willen blijven , mooie foto’s en een leuk verhaal. Heerlijk als ik jullie zo zie genieten . Liefsten een dikke knuffel van oma 🤗😎❤️💋
  10. Angela:
    18 oktober 2020
    Prachtig daar!😘
  11. Marit:
    18 oktober 2020
    Leuk hoor om zoveel mensen te ontmoeten, met ieder hun eigen verhaal en avontuur.Dit is zo gaaf jullie wandeltocht.Spannend maar een enorme beloning als je op de top staat.Genieten om jullie foto’s te zien.Liefs 😘
  12. Desiree:
    20 oktober 2020
    Wat heerlijk! En wat een bijzondere en mooie momenten delen jullie samen❤️!