Blog 32 feestjes in Calpe! Vin 11 jaar!! En nieuwe mensen ontmoeten!💖

4 november 2020 - Calpe, Spanje

4 november 2020, nog op dezelfde plek.

Lieve allemaal,

We zijn nog in Calpe! Hoe het komt dat we nog hier zijn heeft meerdere redenen. Ja het is hier heerlijk, prachtig weer, mooie zee, fijne mensen om ons heen. Maar de kriebels om verder te reizen hebben we al meerdere keren gehad en ook op het punt gestaan om te gaan, maar elke keer komt er weer iets op ons pad wat ervoor zorgt dat we hier nog zijn. Het is natuurlijk ook geen straf om hier te zijn, maar onze avontuur kriebels beginnen te jeuken 😄

Een van de redenen dat we nog hier zijn is dat we een berichtje kregen via Instagram van een ander jong gezin uit Brabant die, net als ons, ook alles hadden verkocht en nu in hun camper, samen met dochtertje Jaida en hond Mos, Europa rond rijden. Jaimy en Vivian heten ze. Ze vroegen of wij nog hier waren en het leuk zouden vinden om elkaar te ontmoeten. Tuurlijk! Gezellig en fijn om mensen te ontmoeten die ongeveer hetzelfde doen en elkaar te inspireren! We hebben dan ook al gezellige avonden samen zitten kletsen en gaan samen naar het strand. Ook is Jurgen samen met Jaimy nog een keer de rots opgeklommen en nu helemaal tot de top! Het was een prachtige ervaring!!

Ook hebben de jongens met de drone van Jaimy mogen vliegen, super gaaf natuurlijk!! De jongens komen hier sowieso niks tekort☺️ de meeste mensen hier in 'ons camperclubje' zijn gepensioneerd en vinden het geweldig om de boys te verwennen. Zo komt Joop verse frietjes brengen, geven onze Duitse vrienden, die ook in de camper wonen, een berg snoep met Halloween en wordt er op de verjaardag van Erna speciaal voor je jongens sinas en chipjes gekocht☺️

Over verjaardag gesproken, gisteren was onze grote kanjer jarig!!! Vin is 11 jaar geworden!! Wauw! Hij wordt dan ook al echt een hele vent! Vin heeft zijn verjaardag nog nooit in het buitenland gevierd én zonder familie en vrienden en dat was ook best even lastig😔 zowel voor Vin als voor ons en natuurlijk voor jullie thuis in Nederland. We hebben dan ook de nodige tranen laten rollen en dat hoort er nu eenmaal ook bij.. maar we hebben er ook een super leuke dag van gemaakt! Vin had zelf een aantal camping gasten uitgenodigd voor een borrel in de middag ☺️ in de ochtend hebben we het rustig aan gedaan met kaartjes, kadootjes en telefoontjes, berichtjes en videobellen. Daarna zijn we naar het strand gegaan en tussen de middag hebben we een lekkere sorbet gegeten 😋 smiddags zijn we terug gelopen naar de camping en hebben we de borrel voorbereid. Het was reuze gezellig! Vin is verwend met kadootjes en ook Raf heeft snoep en een super leuk zelfgemaakt armbandje van Jaimy, Vivian en Jaida gehad. We hebben samen geproost en iedereen sprokkelde eten en drinken bij elkaar😄 gezellig! Iedereen bedankt voor de berichtjes, telefoontjes, kaartjes en kadootjes!

Vandaag is het wat minder weer, dus kunnen wij bijkomen van het feestje. We ruimen de camper op, poetsen, werken aan school, doen de afwas, kletsen bij en hebben het natuurlijk ook over de corona maatregelen... Want ook dat is een rede om nog hier te blijven... De regio is hier nog gesloten, dus we mogen niet naar de volgende regio rijden...en wat gaat er allemaal nog meer veranderen? Soms heel frustrerend, vooral de onzekerheden, en soms zijn we ook weer heel relaxed en dankbaar voor wat allemaal nog wél kan. We zitten hier goed en kunnen hier nog veel gelukkig.

We hopen dat het met jullie ook allemaal goed gaat en jullie veilig en gezond zijn.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs van ons vanuit Spanje 💖

1. Maaike:
    4 november 2020
    Fijn verhaal weer Susan! Leuk om te lezen Lekker genieten daar.
    Kus!
  2. Dees:
    4 november 2020
    Wat klinkt t heerlijk Suus...lekker genieten samen!!❤
  3. Marit:
    4 november 2020
    Leuk verhaal.Mooie foto’s.Echt een genot om naar te kijken.Super leuk voor Vin al die verwennerijen van de camping gasten.Voor jullie ook blijf gezond.Geniet nog van het zonnige Calpe! Liefs 😘
  4. Corina van Riel:
    5 november 2020
    Weer genoten van je verhaal😃😃😃
  5. Angela:
    7 november 2020
    Wat heerlijk om te zien en lezen dat jullie zo genieten! 🥰