Blog 68 laatste blog van 2021🎄💖

21 december 2021 - Pêra, Portugal

21 december 2021,

Lieve allemaal,

De laatste blog van 2021! We zitten namelijk een paar dagen voor kerst!🎄 Hier op Mikkis Place hangt al een gezellige kerstsfeer, dus dat gaat vast goed komen!

Eerst even terug naar de vorige blog van 10 december. We gingen toen op pad voor de kerstverlichting en versiering en dat is goed gelukt! We hebben het hier al sfeervol versierd!

S'middags zijn we met z'n alle lekker een stuk appeltaart gaan eten, binnen bij de kantine. Ondertussen horen we dat er een bingo is, dus we gaan meedoen met een groepje! De Bingo wordt gegeven door een hyper actieve Engelse vrouw (we noemen haar purple rain ivm haar paarse haar😉) we hebben veel lol, maar helaas geen prijs.

De volgende dag hebben we echt zomer weer🌞 heerlijk! Samen met Jimmy, Eva, Renée, Hugo, Jaimy, Vivian, Jaida, Moss en Joyce gaan we lekker naar het strand. Het is echt heerlijk en we genieten van de zon💛

12 december is het ook heerlijk. Jimmy en Eva vragen of we mee gaan surfen. Dus wij mee met hun camper en alle surfspullen mee! Vivian en Jaimy gaan ook mee. Uiteindelijk zijn er niet echt goede golven, maar wel weer een lekkere stranddag!

Ondertussen hebben we hier dus echt een heerlijke club mensen om ons heen. De camping voelt als een soort mini dorpje/community waarin we samen leven en er voor elkaar zijn. Dit voelt heel goed. De kinderen spelen lief samen, we lopen bij elkaar binnen, gaan samen van alles ondernemen en delen onze kwaliteiten. Zo laten Bart, Frank, Wendy en Mascha een tattoo zetten bij Jimmy en lopen mijn yogalessen ook goed.

Met de vrouwen gaan we naar de wasserette met een berg was en kletsen we lekker bij☺️

Afgelopen vrijdag, 17 december, is er een kerstmarkt georganiseerd. Ik ga er ook helpen en meteen wat reclame maken voor de yoga. Er hangt een leuke sfeer. Na de markt is het weer bingo. Met een hele club doen we mee en ja hoor, Vin wint een prijs!! Lekkere chocolade, wijn en €21. Het geld deelt hij eerlijk met Bart, die de bingo kaartjes heeft betaald☺️

S'avonds ontstaat er spontaan een gezellig kampvuur. Het is super gezellig. We lachen ons rot en hebben een hoop lol. Jeetje wat voelen we ons rijk❤️

De volgende dag, doen we het op de ochtend rustig aan en in de middag hebben we weer een feestje. Jimmy en Renée vieren hun verjaardag samen. We zijn weer met onze vast club en weer een hoop lol samen! Wat het extra gaaf maakt is dat Jerry zijn gitaar pakt, Jimmy zijn trommel en andere muziekinstrumenten en met een kampvuur wordt het een groot feetsje. Heerlijk!! We hebben gezongen, gelachen en genoten ❤️

Zondag doen we het maar even rustig aan😉 lekker bijkomen en aan rommelen. We staan ook even stil bij het feit dat er weer een lockdown is in Nederland 😥 Ook hier is het afwachten wanneer die lockdown gaat komen, maar voor nu genieten we nog even en ook al komt er een lockdown, we koesteren maar wat we hebben, met elkaar. Maar we missen natuurlijk ook jullie en we hopen dat iedereen een beetje zijn of haar hoofd boven water kan houden. We sturen jullie extra liefde ❤️

Gisteren middag zijn we met een clubje samen gaan zitten om kerst te bespreken. We gaan met de hele groep eerste kerstdag samen vieren. Ieder maakt een gerecht en we halen samen boodschappen. We maken er een gezellig feestje van🎄

Vanmorgen heb ik weer een yogales gegeven. Het weer is wel omgeslagen en er vielen flink wat druppels, maar we hebben vooral veel lol gehad.

Helaas zijn de weersvoorspellingen niet heel gunstig voor de aankomende week en dus ook voor de kerstdagen, maar ja het is zoals het is.

Wij wensen vanuit Portugal iedereen heel fijne feestdagen. Maak er iets van en 'spread the love'. Op naar een nieuw jaar met veel geluk, liefde en nieuwe mogelijkheden 💖🥂

Heel veel liefs van ons❤️🎄

1. Dees:
    21 december 2021
    Heel veel liefde..gezelligheid en mooie avonturen voor jullie!!!
    🌲🥂❤
  2. Oma de Kok:
    21 december 2021
    Hoi iedereen..Weer een leuk verhaal.jullie hebben het goed naar je zin ,met de camper familie .Gezelligen kerstversiering leuk hoor Ik wens jullie allemaal Een heel fijne Kerst toe en een heel. goed gelukkig en vooral een gezond 2022 Ben lief voor elkaar dan komt alles goed Liefs van Oma ❤️☃️🧪
  3. Jill:
    21 december 2021
    Alvast fijne feestdagen voor jullie!
  4. Oma de Kok:
    21 december 2021
    Heel veel liefs ,en fijne feestdagen gezelligheid ,en geniet van elkaar . Een dikke knuffel van Oma 🌠☃️🌞
  5. Sjan:
    22 december 2021
    Fijn dat jullie zo,n leuke gezellige mensen om jullie heen hebben. Ook voor onze jongens veel vrienden. Hele fijne kerst. Jullie maken er wel iets moois van samen. Veel liefs van ons 🎄🎅🥂😘
  6. Corina van Riel:
    22 december 2021
    Wat een gezelligheid, heerlijk genoten van je verhaal en foto's. Hele fijne feestdagen en een mooi 2022🎄🎄🥰
  7. Marit:
    22 december 2021
    Kerstsfeer is zeker gelukt.🎄Heerlijk de ouderwetse gekeurde lampjes😀Gezellig vrolijk verhaal en super leuk de klik onderling🥰Foto’s geven het al aan.Lieve allemaal gezellige Feestdagen en een Stralend-gezond 2022.Liefs 😘
  8. Angela:
    22 december 2021
    Wij wensen jullie hele fijne dagen! 🎄
    Dikke kus van ons!
  9. Maartje: