Blog 69 feestend het nieuwe jaar in!🥳

4 januari 2022 - Pêra, Portugal

4 januari 2022,

Lieve allemaal,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!💖 Wij wensen jullie een jaar vol liefde, geluk, mogelijkheden en dromen die uit mogen komen!!

Voor ons is 2022 goed gestart!! Wat een geweldig feest hebben wij gehad!! Maar eerst verder met waar de vorige blog is geëindigd.

Het weer is dus even wat minder, maar dat mag de pret niet drukken. De kids kijken samen lekker een filmpje, we drinken een kopje thee bij elkaar, ruimen de camper op, gaan poolen/darten, doen mee met de bingo of gewoon kletsen binnen in de ' katine'. Vin mag ook helpen in de keuken.

22 december is het tijd voor Jur z'n derde tattoo van Jimmy! Het is een flinke, dus Jur en Jimmy zijn wel tot 23:00 uur bezig, maar wat een prachtig resultaat weer! En wat bijzonder om dit te laten doen door een vriend🥰

De volgende dag gaan we met z'n alle boodschappen doen voor kerst!! Een camper volgeladen! ☺️ Super gezellig!! En als we de weersvoorspellingen moeten geloven, hebben we geluk en is het droog eerste kerstdag🤞

Kerstavond is er een borrel in de kantine! Gratis glühwein en warme chocolademelk ☺️ we gaan met de hele club en 'spontaan' ontstaat er een dansfeestje!! Heerlijk de hele avond op de dansvloer gestaan en zoveel gelachen!! Super!!

De volgende ochtend, kerstochtend 🎄 ieder lekker met zijn/haar eigen gezin rustig de dag opstarten. Heel relaxed starten we de dag op. Gedurende de ochtend start iedereen aan het gerecht die diegene maakt voor de kerst brunch. Ondertussen zorgen wij en Bart en Joyce voor de aankleding en maken we er iets gezelligs van met alle tafels aan elkaar🥰

We hebben een hele fijne kerstdag. Lekker eten en drinken, veel lachen, muziek en alles ongedwongen en relaxed én met het Portugese zonnetje erbij🌞 We sluiten de dag af met een kampvuur🔥

De volgende ochtend lijkt het wel een scène uit de serie 'Flodder'😄 Dus eerst maar eens opruimen. Maar ook dat doen we samen!

Het is helaas minder weer op tweede kerstdag, maar we draaien de luifels uit en gaan er met z'n alle onder zitten om de 'leftovers' te eten samen. Een relaxte en gezellige tweede kerstdag!

Na kerst is het alweer tijd voor de voorbereidingen voor oud en nieuw! Samen met Lot organiseer ik een 'foute party'. Iedereen moet verkleed komen! We gaan in overleg met Arno (de eigenaar) en we mogen het feestje binnen in de kantine geven, er wordt goede muziek geregeld, Arno bakt oliebollen en ondanks de strenge restricties, mag het door gaan!! Top!!

Dus iedereen denkt creatief na en hop weer naar de Chinese Bazar!! Op zoek naar een geschikte outfit!

Onderweg pikken we onze vriendin Simone op. Zij komt oud&nieuw met ons vieren en gaat meteen mee naar de Chinese Bazar om ook een outfit uit te zoeken!

We hebben allemaal iets gevonden en al bij de voorbereidingen liggen we helemaal dubbel!! 😁

29 december organiseren we zelf een bingo, want de Engelse vrouw die normaal Bingo geeft kan niet, dus dan maar improviseren! De Bingo is vooral een gezellig samen zijn🥰

S'avonds hebben we weer een gezellig kampvuur en Jurgens wens komt uit! Hij krijgt van onze vriend Paul een gitaar! Jur gaat meteen fanatiek aan de slag en hoopt bij het volgende kampvuur een serenade te houden😉

30 december gaan we met een club naar het strand! Wat een mooi leven hebben we toch, eind van het jaar en wij kunnen naar het strand💖 de jongens kunnen surfen en we genieten met elkaar van dit vrije leven💖

31 december, de laatste dag van 2021! Overdag doen we het rustig aan en na het avondeten verzamelen we met z'n alle in de voortent van Vivian en Jaimy. Daar doen we nog onze make up en lakken we onze nagels😁 En wat ziet iedereen er te gek uit!! Het lijkt wel carnaval en meteen zit de sfeer er dan ook goed in!!

We komen al groep binnen en zien dat de meeste mensen verkleed zijn!! Wat leuk!! De DJ draait lekkere 'foute' muziek en van het begin tot het einde genieten we met z'n alle en staan we op de dansvloer!! Wat een feest!!! We zijn er nog van aan het bijkomen 😄

De volgende ochtend is er, traditiegetrouw, een nieuwjaarsduik in het (koude) zwembad!! Super leuk!! Daarna lekker warme soep en de overgebleven (kinder) champagne 🥂

Wat een geweldige start van 2022! Feestend, genietend, maar vooral ook heeeeeel erg dankbaar dat we dit leven leven, ons gevoel blijven volgen, rijk zijn met alle lieve mensen om ons heen of op afstand, alle liefde, de avonturen die we samen beleven....💖 Op naar nog meer avonturen!!

Heel veel liefs van ons vier!❤️✌️

1. Dees:
    4 januari 2022
    Mooi begin van n nieuw jaar en de rest word hopelijk nog mooier!!!!
    Alle liefs voor jullie!!!❤
  2. Conny en Ludo:
    4 januari 2022
    Wat ziet het er gezellig uit. De allerbeste wensen ook van ons voor 2022! Heel veel liefs van ons. 😘
  3. Wendy:
    4 januari 2022
    Dat 2022 een mooi avontuurlijk jaar mag worden voor jullie!
  4. Corina van Riel:
    Wat een mooi en liefdevol begin van 2022 dat het zo mag blijven voor iedereen🥰
  5. Renee:
    5 januari 2022
    Wat een leuke foto's jullie hebben echt leuke feestdagen gehad zo te zien. Een gelukkig en gezond 2022 gewenst met veel avontuur voor jullie😘
  6. Frank en Anita de Kok:
    5 januari 2022
    Wauw, wauw, wauw,wat ziet dat er gezellig en relaxed uit en dan ook nog het zonnetje erbij wat wil je nog meer!!!! Heel veel knuffels van ons❤️
  7. Johnny en Brigitte:
    Ziet er goed uit!
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Groetjes Johnny en Brigitte
  8. Sjan:
    5 januari 2022
    Fijn dat jullie zo genoten hebben met z,n alle. Leuke foto's een en al gezelligheid. ❤❤😘😘 Liefs dikke kus van ons. 🥰
  9. Oma de Kok:
    7 januari 2022
    Ook van mij een heel mooi en liefdevol 2022 Blijf genieten liefs en een dikke knuffel van Oma🌹🥰🥰❤️
  10. Maud:
    11 januari 2022
    Voor jullie ook de beste wensen voor weer een reizigers jaar. Geniet van jullie droom.
    Liefs Maud