Blog 9 twee weken onderweg, aankomst in Zweden!

28 juli 2020 - Laholm V, Zweden

28 juli 2020,.     100 Km gereden/gevaren

Lieve allemaal,

Vandaag zijn we 2 weken onderweg! Normaal zeggen we dan in de vakantie, nog 1 week jongens..nu nog 50 😄 voelt goed😊

Gisterochtend op ons gemak, maar zingend wakker geworden, want onze Raf is jarig!! Hiep hiep Hoera!! 9 jaar alweer, onze kleinste avonturier 🥳 we hebben slingers opgehangen en een mooi kaartje zelf gemaakt. Ook maak ik voor het ontbijt een echt raffie taartje, stokbrood met witte pasta en smarties en natuurlijk een verjaardagskaarsje erop!

Na het ontbijt gaan de boys nog even spelen op onze leuke camping. De avond van te voren hebben we trouwens nog een mooie zonsondergang gezien en een gezellig Deens kampvuur gehad.

Rond 12 uur stappen we in de camper en rijden we verder. Onderweg halen we een lekkere aarbeientaart.

Op de middag vinden we een hele fijne camperplek. Het is in een prachtige tuin van een boerderij/landhuis. Er is een moestuin, prachtige bloemen, appel- en perenbomen en een mooie oude boom met schommel. Er is zelfs een buitendouche💚

We krijgen een warm welkom van zowel de man als vrouw des huizes en mogen wortelen en courgette uit de moestuin halen. Ook de hond des huizes, Trixie, komt kijken en wordt ons maatje.

We eten lekker aardbeien taart voor raf z'n verjaardag. Raf krijgt telefoontjes en videobelt met de opa's en oma's. Het is een gezellige dag.

Deze ochtend staan we op ons gemakje op. We eten een gezond ontbijtje, ik pak nog even mijn yoga matje en daarna rijden we aan, richting de ferry.

Aangekomen bij de ferry vinden de boys het te gek met de camper op de boot! We zien Zweden al liggen! Er is verder geen controle ofzo en we rijden voldaan Zweden binnen. Ook hier vinden we een fijne camping aan het strand. Het is dan ook lekker weer, dus na het settelen, lopen we lekker naar het strand. Vliegeren, zwemmen en genieten van de mooie Zweedse kust.

Morgen willen we naar ons eerste Zweedse meer rijden om daar te gaan wild kamperen.

Liefs van ons!

1. Corina van Riel:
    28 juli 2020
    Heerlijk zo zonder controle zweden binnen rijden. Nu al 2 wekwn weg, ik vind het langer lijken. Komt denk ik omdat we jullie zo goed kunnen volgen en genieten van je verhalen en foto's😗
  2. Frank en Anita de Kok:
    28 juli 2020
    Fijn dat jullie zo Zweden in konden. We zijn benieuwd hoe jullie Zweden gaan ervaren en wat voor moois jullie nog gaan zien. We kijken al weer uit naar de volgende blog. Liefs, pap en mam.
    (ha kul och en stor kram från oss) 😀😘
  3. Suus:
    29 juli 2020
    tack kära mamma och pappa😊😘
  4. Conny en Ludo:
    Leuk hoor. 2 weken al voorbij. Blijf genieten.😎😍😘😘😘
  5. Angela:
    29 juli 2020
    Leuk om te zien dat RAF echt genoten heeft op zijn verjaardag! Leuk om mee te kunnen reizen... zijn benieuwd naar het ‘wild’ kamperen....
    Groetjes van ons! 😘
  6. Marit:
    29 juli 2020
    Geweldig, ik geniet zo met jullie mee! Raf voelde zich echt jarig🥳Leuk om te zien.Wat klinkt dat heerlijk nog 50 weken te gaan hihi.Fijne dagen in Zweden.Liefs 😘
  7. Johnny en Brigitte:
    Heerlijk Zweden! Als je een oude Harley vind dan neem hem maar mee!🤣