Dag 2 in het mooie Friesland

15 juli 2020 - Harlingen, Nederland

15 juli 2020, vandaag 75 km gereden.

Lieve allemaal,

Vandaag zijn we richting Friesland gereden. Eerst op ons gemak lekker ontbeten en de jongens nog even gespeeld. Daarna aangereden. Op de afsluitdijk zijn we even gestopt om te kijken en foto's te maken.

Het is vandaag een prachtige zonnige dag.

Na de afsluitdijk kijken we of er een plekje vrij is op de camperplaats aan de haven in Harlingen, maar helaas deze is vol, was toch leuk geweest voor 10 euro en dat dachten dus meerdere camperaars😊

Er is nog wel plek op een camping (€40🙈) maar we staan hier lekker vrij op een mooi groot veld.

We pakken de fietsen en gaan op ontdekking in Harlingen. De jongens vinden de boten leuk en super cool dat ze de wadden eilanden kunnen zien. Nog cooler zijn de 2 speedboten van de marine. 😊

Bij terugkomst hebben de mannen nog fijn gevliegerd. Daarna hebben we samen gekookt. Jurgen buiten en ik binnen de spaghetti. Buiten gegeten en genoten van het zonnetje, niet hoeven letten op de tijd en het buitenleven💚

We genieten samen, al voelt het nog wel als ' gewoon' vakantie, maar dat is natuurlijk geen verkeerd gevoel😄

Liefs van ons! ✌️

1. Maud:
    15 juli 2020
    Super om jullie zo te volgen. Veel plezier en leef jullie droom💋
  2. Bart:
    15 juli 2020
    Ziet er super leuk uit daar. Snap dat jullie zeggen nog beetje vakantie gevoel. Maar dat zal straks wel veranderen in vreemde landen. Genieten zou ik zeggen. Tot over een jaar ;-)
  3. Maartje:
    15 juli 2020
    Ha camperlifefamily 😉 leuke verhalen en foto’s! Leuk dat jullie ons zo enthousiast meenemen in jullie reis en super om te zien en te lezen dat jullie zo genieten! Heerlijk! Lekker genieten samen! 🤗
  4. Brigitte:
    15 juli 2020
    Ziet er goed uit. Goed bezig. Dat "gewone" vakantie gevoel raak je na 3 weken kwijt. Dus nog genoeg tijd over voor het "bijzondere" gevoel. Genieten
  5. Jill:
    15 juli 2020
    Super leuk om zo een kijkje te krijgen in jullie reis! Geniet van alles!
  6. Marit:
    15 juli 2020
    Gezellig uit.Leuk dat jullie de fietsen ook mee hebben genomen! Het is echt een mooie camper😍Alle luxe aan boord.Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal!
  7. Angela:
    16 juli 2020
    Wij lezen natuurlijk mee! Heel fijn om zo mee te mogen kijken tijdens jullie droom! Leuke foto’s Raf en Vin! 😘
  8. Maaike:
    16 juli 2020
    Wat leuk om jullie zo te mogen volgen!! Heerlijke zonnige dag geweest vandaag! Genietze!!! 😘