We zijn vertrokken!

14 juli 2020 - Petten, Nederland

14 juli 2020, start reis, kmstand: 167358

Lieve allemaal,

Hier is hij dan onze eerste blog🥰

Na een week vol laatste dingen, momenten, laatste keren, zijn we vandaag, 14 juli vertrokken.

We zijn nog wat moe en wat uit ons doen na alle emoties , maar zijn er ook aan toe om 'eindelijk' te kunnen gaan. We gaan het gewoon doen!! Wauw!! Trots op ons.

We hebben vanmorgen rustig aan het fijne boshuisje in lage mierde leeg gehaald en de camper verder gereed gemaakt. Nog lekker gedoucht en rustig aan vertrokken. Via Diessen richting noord Holland.

We vertrekken met heel veel zin en ook heel wat regen😄

We zijn einde van de middag rond Bergen aan zee. We kijken daar naar een boerencamping, maar die is vol. We rijden een klein stukje verder en in Petten vinden we een fijne camping, 'de watersnip'. De jongens helemaal blij, want er is een speeltuin met springkussen bij!😄

Savonds maken we nog een lekkere strandwandeling en dan niet te laat, moe, maar voldaan naar bed🥰

Liefs van ons!

Kilometers vandaag gereden: 185

1. Dees:
    14 juli 2020
    T begin is gemaakt!!!
  2. Conny en Ludo:
    14 juli 2020
    Leuk! Eindelijk, jullie avontuur is begonnen. 🚐 🏕Ben nu al benieuwd naar jullie volgende blog. 😉😊😘😘😘
  3. Frank en Anita de Kok:
    15 juli 2020
    Hoi Susan, Jurgen, Vin en Raf, wat leuk om jullie blog te lezen en de foto’s te zien. Zijn we toch een beetje bij jullie. Goede reis en heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal 🥰❤️. Groetjes, pap en mam
  4. Oma de Kok:
    15 juli 2020
    Hoi Susan Jürgen Vin en Raf wat leuk om jullie blog te lezen en de foto’s te zien . Het avontuur is begonnen zo reis ik met jullie mee.Goede reis en heel veel liefs en een dikke knuffel van oma 🤗❤️😘
  5. Oma van Kuik:
    19 juli 2020