Blog 4 op familiebezoek

17 juli 2020 - Groningen, Nederland

17 juli 2020, 50 km gereden

Lieve allemaal,

Wat een bijzondere dag vandaag...♥️

We hebben vanmorgen eerst gedag gezegd tegen onze eerste camper vrienden. Een gezellig stel met een echte hippie camper! Daarna zijn we richting Groningen gereden. Onderweg hebben we een lekker ontbijtje gemaakt en opgegeten, yoghurt, granola en rode vruchten. Mmmm, al vond Raf de besjes niet zo lekker...och ja kleinigheidjes blijf je houden 😉 nadat Jurgen nog even z'n baard heeft getrimd 😄 zijn we verder gereden naar Groningen stad, want daar willen we iemand die ons dierbaar is verassen!!

We slapen vannacht op een echte camperplaats aan een haventje. Prima plek voor een nachtje met nette toilet en douche.

Voordat we gaan fietsen, repareert Jurgen nog even ons lek en dan gaan we richting...tante Ria!! Het wordt een  verassing, dus nu maar hopen dat ze thuis is. En wat denken jullie, niemand thuis.. we gaan maar even kijken in het winkelcentrum en daar even lunchen. Toch wel jammer dat het niet is gelukt, maar wie weet lukt het dadelijk, of zien we haar rondlopen.. en wie zien we daar!! Tante Ria!! Wat een verassing om  elkaar te zien!! Super fijn!!

We kletsen lekker bij en genieten samen. Wat kan een simpel glaasje water samen drinken toch fijn zijn♥️ bedankt tante Ria 🥰

Vanuit tante Ria fietsen we nog door centrum Groningen. Daarna gaan we vanuit de camperplaats nog te voet naar de IKEA, we scoren nog een handig bakje voor in de badkamer en ja, als we hier toch zijn, kunnen we net zo goed meteen een IKEA hapje eten 😄

Lekker terug wandelen en dan geniet ieder op z'n eigen manier, de boys even op de tablet en skypen met de opa's en oma's ♥️ en wij aan het water genietend van de muziek die aan de overkant wordt gedraaid. We love the simple life 💚

Liefs van ons

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjan:
    17 juli 2020
    Wat een heerlijke dag weer! Leuk hoor voor Tante Ria. Ff skypen met onze jongens heeft ons goed gedaan. ❤😘
  2. MaudvR:
    17 juli 2020
    Heerlijk! Wat zal tante Ria dit geweldig vinden en nog lang van nagenieten!! Have fun! 😘
  3. Corina van Riel:
    17 juli 2020
    Alweer een heerlijke dag, wat zal tante Ria verrast zijn en super blij om jullie te zien
  4. Frank en Anita de Kok:
    17 juli 2020
    Wat een verrassing voor tante Ria en voor ons. Leuk hoor.
    Het was leuk om even te Skypen met de jongens. Echt gezellig samen zitten kletsen. Slaap lekker en een goede reis verder.❤️😘
  5. Marit:
    17 juli 2020
    Prachtige dag, heel fijn om even bij je Tante te zijn! Mooi einde van de dag Skypen met oma’s en opa’s.Genoten van jullie foto’s😘
  6. Maartje:
    17 juli 2020
    Wat een heerlijke dag! Tante Ria boft, leuk dat jullie er zomaar langs rijden!
    Hou dit gevoel vast lieverds, jullie genieten! Je ziet het op de foto’s en lees het in je verhaal! Top! 😃😘
  7. Famke:
    18 juli 2020
    heerlijk om weer te lezen! genieten genieten met jullie mannetjes!!!
  8. Oma van Kuik:
    19 juli 2020