Blog 13 geschreven door vin!

7 augustus 2020 - Hova, Zweden

07 augustus 2020,Β

Lieve allemaal,

Deze meer schrijft Vin de blog😊

Eersgisteren: Eerst effe lekker eten voor dat we aan de zware fietstocht beginnen.

En toen begon de zware tocht en eerst waren we verkeerd gefietst en dus omgekeerd en weer op een ander pad maar dat pad was een wandelpad maar toch door gegaan en we moesten over een brug en we moesten door allemaal smalle paden door maar dat was te smal voor de fiets 1ste padje had papa de fietsen er over heen getilt en toen dacht mama ook dat ze dat kan maar toen viel mamaπŸ˜‚Β

En toen kwamen er 6 schapen aan en een ram en toen was papa bang 😱

En toen kon papa schaaps praten en toen liep en ze langs ons.

En toen gingen we weer door en we moesten onder de stroom draad door en dat moest wel 6 keer en toen waren er stierenΒ  maar naast ons was een boerderij en daar gingen we naartoe papa ging kijken of we er door konden en dus gingen we er door maar we waren helemaal onder deΒ  poep en weer door enΒ  uiteindelijk waren we er, maar ze zeiden dat er kasteel resten was maar er was ook alleen maar een klein haventje met maar drie boten dus we hebben 4 uur gefietst en we waren kapotΒ  en toen gingen we weer naar de camping en gelukkig had papa een sneller padje die maar 9 minuten fietsen isΒ  en eindelijk waren we er maar er is daar een douche maar dat water stinkt naar bloed dat komt door dat er allemaal ijzer in zit na het douchen gingen ik en Raf 3 films kijken 2 home alone's gekeken en toenΒ  lekker avond eten en toen naar bed.

Groetjes van vin

1. Mark:
    7 augustus 2020
    Mooi om alles te lezen en foto's te zien. Geniet ervan
  2. Sjan:
    7 augustus 2020
    Wat leuk Vin dat jij deze keer een bloq schrijft. Wel een zware tocht voor jullie! En wat goed van papa dat hij schaaps kan praten. Wel vreemd denk een douche die stinkt naar bloed! Klinkt een beetje eng Vin. Dag lieverd groetjes aan allemaal. Dikke kus van Opa &Oma
  3. Bart, Elize & Milan:
    Goed geschreven Vin! Leuk om te lezen, we hebben gelachen van jullie avontuur 🀩
  4. Maaike:
    7 augustus 2020
    Haha, jij bent een goeie en grappige schrijver Vin! Wat fijn om een vader te hebben die Schaaps kan praten 🀣
    Het klinkt dat jullie het heel goed hebben daar!! πŸ‘πŸ½
  5. Suus:
    7 augustus 2020
    Er staan ook een video waarop pap schaaps kanπŸ˜‚
  6. Marit:
    7 augustus 2020
    Vin wat een gezellig, leuk verhaal.Ik lag ook helemaal in een deuk πŸ˜‚.Geweldig jullie pap kan ook echt alles hoor! Best wel spannend van schapen naar stieren.Poep luchtje terug wat een dagje Haha Liefs 😘
  7. Conny en Ludo:
    7 augustus 2020
    Wat maken jullie toch spannende dingen mee, Vin. Je hebt het goed verteld. Ik kan alles zo voor me zien πŸ˜„ Groetjes en nog veel plezier.😘 Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.
  8. Frank en Anita de Kok:
    7 augustus 2020
    Leuk hoor Vin dat jij een keer het verhaal hebt geschreven. Hartstikke goed gedaan. Grappig hoe papa β€˜Schaaps’ praat en die Zweedse schapen snappen het ook nog! πŸ‘ Heel viel liefs en een dikke kus van opa en oma 🐟😘❀️
  9. Corina van Riel:
    7 augustus 2020
    Hoi Vin, wat heb jij een gezellig verhaal geschreven. Ik heb ervan genoten.
  10. Nicole Cornelissen:
    8 augustus 2020
    Wat een leuk verhaal Vin! Wij hebben het filmpje gezien dat papa schaaps praat en we hebben er hard om gelachen! Leuk om zo te lezen wat jullie elke keer beleven!
    X Chris, Nicole, Fay en Deni
  11. Famke:
    Goed geschreven VinπŸ‘πŸ‘πŸ‘
  12. Dees:
    8 augustus 2020
    Wat n avontuur hebben jullie weer beleeft....heel leuk om te lezen Vin!!!
    Ik wacht nu al op je volgende verhaal.πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  13. Famke:
    8 augustus 2020
    Ee met mats goed getypt moet je een boek over makenπŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©
  14. Oma de Kok:
    8 augustus 2020
    Goed geschreven Vin . Oma heeft er veel om gelachen. Jij kunt al leuk een verhaal schrijven Vin ik ben trots op jou .heel veel lieve groetjes en een dikke knuffel van oma CorryπŸ‘πŸ€—β€οΈ
  15. Wllma en ber:
    10 augustus 2020
    Leuk hoor wat een avontuur en zo stoer van de kids goed verhaal Vin super