Blog 14 Zomer in Zweden

9 augustus 2020 - Kil, Zweden

9 augustus 2020, 108 km gereden vanaf blog 13

Lieve allemaal,

Het is zomer in Zweden!! We hebben heerlijke zomerse dagen hier. Niet zo heet als in Nederland, maar misschien is dat wel helemaal niet zo erg...

Vanuit ons romantische plekje van de vorige blogs zijn we doorgereden naar een camping met Nederlandse eigenaar. Leek ons ook wel eens leuk. Kletsen over hoe het leven hier in Zweden is en misschien wat tips uitwisselen. En we zijn ook naar die plek gegaan voor het heerlijke zwem meer.

Van dat tweede, kwam zeker veel terecht, het was een prachtig en fijn zwem meer. Helaas was de Nederlandse eigenaar iets minder fijn..Jezus wat n vent.. Er hing 0,0 sfeer en hij (en zij) was vooral erg goed in mopperen op alles en iedereen.. jammer hoe dat toch beïnvloed. Maar we hebben er iets leuks van gemaakt, want zoals ik al zei, het meer was prachtig, het was lekker weer, dus de hele dag in het water🌞💙

O trouwens, als je een keer naar Zweden gaat, neem dan een extra groot badlaken mee naar het water want het is hier de gewoonte om na elke frisse duik een handdoek om te slaan en je weer om te kleden in ondergoed, echt elke zweed doet dit😊

Gisteren zijn we aangekomen op het volgende adres. Met dit warme weer kiezen we bewust voor plekken aan het water waar je lekker kan zwemmen. Even afkoelen.

Hier hangt gelukkig een fijne sfeer en worden we weer (typisch Zweeds) gastvrij ontvangen. Fijn🥰 De boys hebben het heerlijk naar hun zin en wij dus ook. Lekker zomer, spelen, zwemmen, bruin tintje krijgen, blote voeten, heerlijk!                                              'Kapper Jurgen' zorgt ook nog voor een fris koppie bij de jongens😄

Nu weer even kijken waar onze volgende stop is. We zijn aan het overwegen wanneer we naar Noorwegen gaan. We hebben zin in een volgend nieuw avontuur!!

Liefs van ons!

PS. Dit plaatsje heet 'Kil' en nu zijn we er net achter dat in de caravan waar we elke dag langs lopen en waar allemaal afzet linten omheen hangen, een maand geleden een moord is gepleegd...toch een raar idee...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sjan:
    9 augustus 2020
    Nog niet genoeg gefietst zie ik ,want je bent nog niet zo veel afgevallen 😀
  2. Corina van Riel:
    9 augustus 2020
    Wat een luguber einde van je verhaal en weer zo'n mooie foto's
  3. Maaike:
    9 augustus 2020
    Wat eng, dat laatste deel...
    Vin en Raf komen niet terug met lange blonde haren dus 😉
    En wat een tegenvaller, zo’n chagrijnige Nederlander. Denk je even lekker te kunnen kletsen en tips te krijgen.. Gelukkig zijn de echte Zweedse mensen wel gastvrij! Slaap lekker en tot de volgende blog! 😘
  4. Conny en Ludo:
    9 augustus 2020
    Wat een heerlijk verhaal en foto's weer. Alleen een beetje eng einde 😉
    Kijk weer uit naar jullie volgende avontuur. 🥰😘
  5. Marit:
    10 augustus 2020
    Wat sfeer veel met je doet! Shaggie mensen om je heen heb je niets aan! De jongens weer knappe koppies! Nu maar inpakken en wegwezen uit Kil. Alleen de naam al en wat er is gebeurd wordt je niet echt vrolijk van! Op naar de indrukwekkende Fjorden in Noorwegen! Liefs 😘
  6. Frank en Anita de Kok:
    10 augustus 2020
    Wat een geluk hebben jullie ook met het prachtige weer in Zweden. De zonsondergangen leveren ook hele mooie foto’s op!
    Toch wel handig hoor zo’n kapper aan huis 👍😀
    We zijn heel benieuwd wat jullie van Noorwegen gaan vinden.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van ons 🐟❤️😘
  7. Angela:
    11 augustus 2020
    Jurgen kan zo als kapper beginnen zie ik!
    Leuk verhaal weer Suus!
    Ik dacht inderdaad ook dat jullie alle 4 als hippies terug zouden komen, beetje jammer dit😉