Blog 15, 4 weken onderweg, living our dream💚

11 augustus 2020 - Älvdalen S, Zweden

11 augustus 2020, 305 gereden.

Lieve allemaal,

Ja dit is het... We leven het leven zoals we voor ons zagen toen we aan de reis begonnen. En ja, het zit m echt in de kleine dingen in het leven, die juist soms heel groots voelen.♥️

Sinds gisteren hebben we het wild camperen echt ontdekt. We zijn gisteren in het steeds ruigere Zweden terechtgekomen. Het is hier ook echt een ski gebied en een en al natuur reservaten. Gisteren hebben we dan ook boven op een berg wild gekampeerd. We zaten midden in een natuur gebied op een ski piste. We zijn spontaan een wandeling begonnen. Rugzak op en gaan. Wel iets te spontaan, want hij was pittiger dan gedacht, maar wauw wat was het mooi. Hoe groen kan mos zijn, hoe prachtig is de stilte, of juist alleen de vogels en een beekje, hoe spannend is het om een padje te bewandelen die bijna niet te bewandelen is, echt avontuur!! En ik merk aan ons alle vier dat we dit geweldig vinden. S'avonds lekker een kampvuurtje en diep in slaap vallen in the middle off now where ♥️

Vanmorgen zijn we weer aangereden. We hebben een doel. Richting het natuur reservaat waar ook de hoogste watervallen van Zweden zijn. De rit is prachtig. Berg op, berg af, bos en bos, prachtige kleine dorpjes met houten huizen, alleen op een weg zijn. Maar ook juist blij worden van de aardige mensen hier in Scandinavië.

We komen aan in de buurt van de watervallen, waar we niet de enige zijn... We komen erachter dat je daar niet mag slapen, dus moeten we de stijlen berg weer af rijden, wat best eng is.. We hopen nog een mooi plekje te vinden want we hebben best lang gereden en dan....vindt je het gewoon!! Een echt idealistische plekje ♥️ aan een rivier. De boys gaan meteen dammen maken in de rivier en ik ga er ook in, echt jeugdsentiment 🥰 het is heerlijk water, dus we wassen ons meteen ook een beetje, want perfect fris, blijf je natuurlijk niet😉

Daarna gaan de boys hout sprokkelen voor het kampvuur. Eten we lekker en maken we een kampvuur. Ik doe de afwas gewoon in de rivier en maak lekkere thee met de ouderwetse fluitketel. Echt, dit is juist wat we onze kids willen mee geven. Genieten van de natuur, niet alles als vanzelf sprekend zien, de kleinen dingen waarderen, risico's durven nemen, vertrouwen op je intuïtie, nieuwe mensen leren kennen, en ga zo maar door. Of te wel, genieten😄

Heel veel liefs van ons!

1. Jorien de Rooij:
    11 augustus 2020
    Oh lieverds wat een inspirerend ontroerend mooi verhaal weer..... wij genieten van alle blogs 🥰. Mochten jullie ooit tips of hulp nodig hebben in Zweden dan Heb ik een vriendin in Stockholm wonen, just so you know, maar jullie kennende is dat niet nodig ☺ . Geniet van elk moment, benieuwd naar het volgende verhaal. Xx
  2. Bart, Elize & Milan:
    💚💚💛💛
  3. Angela:
    We zien jullie genieten! Wat fijn!!! 😘
  4. Frank en Anita de Kok:
    11 augustus 2020
    Wat een heerlijk verhaal weer van alles wat jullie beleven. Lijkt ons geweldig dat wild kamperen. Geniet van jullie vrijheid en ruimte! Dikke knuffel van ons. ❤️😘
  5. Brigitte:
    11 augustus 2020
    😍wij genieten met jullie mee. Heerlijk
  6. Desiree:
    11 augustus 2020
    Geniet en neem het in je ❤️ mee!😘
  7. Maud:
    Heerlijk🥰
  8. Sjan:
    12 augustus 2020
    Wij genieten van alles met jullie mee! Veel liefs en dikke knuffel ❤😘
  9. Martien en Helma:
    12 augustus 2020
    Wij zijn ook trouwe lezers geworden.
    Heel leuk zoals jij schrijft over jullie belevenissen, zie het het gewoon gebeuren. Heerlijk genieten. 😘
  10. Oma de Kok:
    12 augustus 2020
    Wat een mooiverhaal , ik geniet met
  11. Oma de Kok:
    Met
  12. Marit:
    12 augustus 2020
    Mooie foto’s prachtige omgeving! Geweldig om te zien Susan de afwas in de rivier 😀Geniet met jullie mee Liefs 😘
  13. Thomas:
    12 augustus 2020
    Oooooohhhhhhh........ Wat geweldig daar ik had het wel geweten en was daar gebleven heel veel liefs mis jullie veel xxxlove youxxx
  14. Gaby:
    12 augustus 2020
    Wat een mooi verhaal en belevenissen weer! Ik wordt helemaal meegenomen in jullie reis! Wassen in een riviertje geweldig toch🤗. Zo blij voor jullie, echt waar schatjes! Het is jullie ook zo gegund ❤️❤️❤️
  15. Erik Aarts:
    12 augustus 2020
    Mooi blog Suzan.... dit is wat jullie zoeken en daar kan ik alleen maar van genieten🥰
  16. Oma van Kuik:
    14 augustus 2020
    Hallo familie Bouwens,
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben daar.
    Geniet er nog maar van. Xxx