Blog 17 soulmates on the road'🥰

16 augustus 2020 - Ørsta, Noorwegen

16 augustus 2020, 158 km gereden.

Lieve allemaal,

Nadat ik de vorige blog heb geschreven, zijn we s'avonds in contact gekomen met onze buren. Het is een groep met jonge mensen uit verschillende landen. S'middags hebben we een van de mannen al ontmoet, omdat hij bezig was met een drone en s'avonds loop ik naar een van de meiden die ook bezig is met een drone. Ik weet niet wat het was, maar iets in me zei dat ik contact wou krijgen met deze interessante mensen. En wat dan zo mooi is, we hebben meteen een klik♥️

Het is een groep van 3 mannen en 3 meiden, allemaal ' extreem sporters'. Ze doen aan base jumpen en sky diven, lopen 'even' 60 km hard en rijden motor enz enz.. heel interessant! Ze hebben elkaar ontmoet middels de sporten en leven van hun hobby en rijden samen overal en nergens naartoe in hun busjes. We zijn onder de indruk van hun levensstijl, maar later blijkt, zij ook van ons🥰 we liggen samen echt op één lijn qua 'way off live'. Uit het 'systeem' , leven en reizen op gevoel.

De volgende ochtend drinken we samen met Jenny en Melody koffie en kunnen we blijven kletsen. We kletsen zoveel in het Engels, dat we daarna zelfs in het Engels denken en ook de jongens Engels proberen. Vin en Raf hebben ook een klik met de meiden en vooral wanneer de meiden overal voor in zijn, zoals springen van een hoge steiger 😊 En ja hoor, ze doen het gewoon, die stoere boys van ons ♥️ (Zie video)

Op ons gemak nemen we afscheid, we wisselen telefoon nummers uit, volgen elkaar op Social media en geven elkaar een dikke knuffel. Soulmates for live✌️ we hopen elkaar ' on the road' nog tegen te komen, we houden contact.

We rijden richting de 'trollenroute'. Het is een indrukwekkende route met haarspeldbochten, dwars door de bergen richting de top. Het uitzicht is adembenemend en we klimmen nog wat hoger met de jongens. Wat we zo mooi vinden om te zien, is dat de jongens zich echt ' connected' voelen met de natuur. 💚

Na de trollen route vinden we een mooi 'wild kampeer plekje' in een fjord. We eten lekker buiten en gaan voldaan slapen.

Vanmorgen wordt ik wakker gemaakt door Jur, hij heeft een bruinvis gespot!! Snel gaan we kijken, maar ik zie nog een klein stukje. Jur vindt het jammer dat hij het niet met ons kan delen, maar het is oké, het was gewoon Jurgen z'n momentje♥️

Vandaag zijn we langs de fjorden verder gereden. Het is helaas bewolkt en dan is alles wat grijzer, maar nog steeds heel indrukwekkend. We stranden op een camping, lekker douchen en op ons gemak. Morgen weer verder!

Heel veel liefs van ons!

1. Conny en Ludo:
    16 augustus 2020
    Wat een verhaal weer Suus. Wat maken jullie toch leuke dingen mee. En knap hoor Vin eraf dat jullie van zo'n hoge steiger durven te springen. En wat fijn dat jullie zoveel lieve nieuwe vrienden maken. Tot de volgende blog weer. 😘
  2. Renee:
    16 augustus 2020
    Haha wat een leuk verhaal weer. En wat stoer van de jongens! Voor je het weet ligt de eerste er al in hahaha. Leuk die verbazing van jou ook te horen!
  3. Angela:
    16 augustus 2020
    Mooi die “bijzondere” klik, sommige mensen kunnen heel wat losmaken bij je! 🥰😘
  4. Jill:
    16 augustus 2020
    Super leuk om mee te lezen! Geniet van alle belevenissen 🙏🏻😘
  5. Corina van Riel:
    17 augustus 2020
    Wat een mooi verhaal weer. Zo leuk dat je die mensen tegen komt en meteen een klik hebt. Alweer een ervaring. 😚😚
  6. Famke:
    ❤️❤️❤️❤️genietttennnnn😘😘
  7. Frank en Anita de Kok:
    Hoi lieverds,
    We hebben weer genoten van het verhaal.
    Wat leuk dat jullie al vrienden hebben gemaakt. Het is te hopen dat jullie elkaar onderweg nog ergens tegenkomen. Geniet nog van het mooie Noorwegen.
    Liefs pap en mam❤️❤️❤️❤️
  8. Maud:
    17 augustus 2020
    Geweldig weer. En super knap van de boys.
  9. Linda:
    18 augustus 2020
    Super gaaf allemaal zeg! Fijn dat jullie zo genieten! Dikke kus vanuit hier!