Blog 20 extra blog vandaag!

24 augustus 2020 - Uggerby, Denemarken

24 augustus 2020,

Lieve allemaal,

Even een extra blog, want vandaag is ook wel een speciale dag.

We zijn vandaag namelijk voor ons gevoel ook wel een speciale 'grens' over gegaan. De zomervakantie is namelijk officieel voorbij en normaal gesproken zouden de jongens vandaag hun eerste schooldag in het nieuwe schooljaar hebben.

Ook wij zijn begonnen aan school. Maar op het gemakje😄 we willen het passend bij de reis doen, dus rustig aan. De boys hebben het super goed gedaan zo'n eerste dag 'reis school'.

Ze hebben allebei op Squla gewerkt en daarna nog spelling. Genoeg voor vandaag.😄 Lezen doen ze heel veel, Engels leren ze en daarnaast leren ze leken dag zo enorm veel van het reizen! Geweldig om te zien!

Morgen weer de hersentjes voeden met de lesstof van school en alle levenservaring op reis!

Knuffels en alvast welterusten!

1. Bart, Elize & Milan:
    24 augustus 2020
    Lekker bezig 🤓 reizen is en blijft toch de beste leerschool 🤭😘
  2. Angela:
    😘😘
  3. Conny en Ludo:
    24 augustus 2020
    Heel goed bezig zo. Blijf zo doorgaan en blijf vooral genieten. Maar aan alle verhalen en foto's te zien is dat geen probleem. 😊
    Groetjes en knuffels van ons 😘😘😘🤗🤗🤗
  4. Femke Honders - van Hest:
    24 augustus 2020
    Jullie zijn goed bezig, je weet me te vinden als ik ergens mee kan helpen voor de boys. Maar vooral geniet samen 👍👌😘
  5. Corina van Riel:
    25 augustus 2020
    Wat goed van de jongens. Geniet ze👌😗
  6. Sjan:
    ❤😘
  7. Marit:
    25 augustus 2020
    Dit wordt voor Vin en Raf een heel fijn schooljaar! Meteen al zo ijverig bezig leuk om te zien.Liefs 😘
  8. Gaby:
    25 augustus 2020
    Een rijdende school op wielen🤗. Heel bijzonder en speciaal! En een hele mooie leer ervaring voor jullie allemaal!

Liefs van mij schatjes❤️❤️❤️
  9. Frank en Anita de Kok:
    25 augustus 2020
    Veel plezier in Denemarken. Leuk om te zien dat Vin en Raf toch ook al een beetje naar school zijn gegaan. Liefs en een dikke knuffel van ons 😀😘❤️🐟