Blog 21 Tot rust komen🧘

29 augustus 2020 - Klitmøller, Denemarken

29 augustus 2020, ongeveer 150 km gereden vanaf de boot.

Lieve allemaal,

Nadat we in Denemarken zijn aangekomen, merken we dat we alle vier toe zijn aan een rustplekje. Alle indrukken en reizen zorgen voor vermoeidheid en daar kun je dus echt last van hebben. De kids worden wat kribberiger en ik merk dat ik steeds meer last krijg van misselijkheid met rijden. We hebben het even nodig om ergens 'te landen', te ' aarden'.

Dit lukt niet meteen, we worden eerst nog even uit onze slaap gehouden door de heftige storm die jullie ook hebben gehad. We staan aan een haven en  in de camper is het best wel een spannende ervaring, we gaan alle kanten op en de regen slaat tegen de camper aan.😱

Gelukkig vinden we de volgende dag meer de rust aan het prachtige 'palm beach'. Het lijkt (tussen de bewolking door) wel tropisch! Heel bijzonder hier in Denemarken!💚 We slapen s'avonds op een wat verouderde camping. De boys vinden het top dat er een springkussen is😊 we doen het rustig aan en leven lekker met blote voeten in het gras. Toch is dit niet het plekje om langer te blijven.

Onderweg hebben we het erover wat ons trekt, qua sfeer. Het is lastig uit te leggen, maar we voelen ons het fijnste bij de relaxte sfeer van surfers, relaxte camperaars, zee, strand🥰

We vinden onze 'rustplek' dan ook op een camping in een surfdorpje. Er heerst een heerlijke sfeer, relaxed. De mensen lopen hier op blote voeten, ook in de supermarkt, hebben gebruinde gezichten, iedereen glimlacht naar elkaar of zegt 'hi', niemand kijkt oordelend, Just go with te flow. Heerlijk!

We zijn hier nu nog steeds (vanaf donderdag) en kijken wel wanneer we weer verder gaan. Voor nu vermaken we ons met naar de surfers kijken, mountainbiken, wandelen, de kids die spelen in de speeltuin of op de skelters, wasje doen, filmpje kijken, op het gemakje ✌️

Tot de volgende blog!

Liefs van ons!🌺

1. Femke Honders - van Hest:
    29 augustus 2020
    Ziet er prachtig uit, snap wel dat jullie daar even lekker wat langer willen blijven 😊🌴 enjoy!
  2. Sjan:
    29 augustus 2020
    Wat een mooi strand! Ik snap wel dat jullie daar nog een tijdje willen blijven. Mooie foto's! ❤😘
  3. Frank en Anita de Kok:
    29 augustus 2020
    Lekker even helemaal tot rust komen en een wasje doen 😀👍
    Mooi daar op palmbeach in Fredikshavn en een fijne sfeer in het surfdorp. Helemaal jullie ding, blote voeten en relaxed.
    Dikke kus van ons 😘❤️
  4. Corina van Riel:
    29 augustus 2020
    Heerlijk even de tijd nemen. Het zijn ook zoveel indrukken en weer hele mooie foto's
    👌😗
  5. Johnny en Brigitte:
    29 augustus 2020
    Schitterend! En hoe heet het surfdorp?
  6. Jill:
    Heerlijk genieten! 😘
  7. Marit:
    29 augustus 2020
    Hele mooie sfeervolle plek om daar tot rust te komen.Ook heel belangrijk, na de eerste schoolweek voor de mannekes.Echte mooie foto’s.Geniet weer met jullie mee! Liefs 😘
  8. Conny en Ludo:
    30 augustus 2020
    Lekker genieten. Mooi daar. Groetjes vanaf ons vakantie adres in Julianadorp. 😊😘
  9. Fam:
    30 augustus 2020
    Ziet er weer heerlijk uit❤️! Dikke knuffel🥰