Blog 22 Don't hurry 😉 be happy 😄

2 september 2020 - Klitmøller, Denemarken

2 september 2020,

Lieve allemaal,

Omdat ik weet dat niet iedereen Social media heeft, hier het stukje wat ik vandaag heb geschreven:

Don't hurry 😉 be happy 😄

Toen wij besloten om op reis te gaan, is dat natuurlijk niet zomaar. Meerdere reden heeft ons doen bewegen om deze keuze te maken, ons huis te verkopen, werk op te zeggen, doei te zeggen tegen onze lieve vrienden en familie (die we zeker missen, maar gelukkig kunnen spreken), uit onze comfort zone te stappen en dus ook de jongens uit hun comfort zone te halen.

Een van die redenen is om uit de gehaaste, stressvolle maatschappij te stappen. Te onthaasten. We willen zelf meer aandacht geven aan het leven op gevoel, te leven in het moment. Ook willen we de kinderen meegeven dat het oké is om op jouw eigen tempo te leven, te leren en te genieten.
Natuurlijk is dit soms nog steeds een uitdaging, vooral wanneer je hier heel gevoelig voor bent. Maar we zijn er ons bewust van en leren elke dag bij, Just go with te flow en soms op tijd stil staan🥰✌️

Misschien de volgende keer een andere reden voor onze reis uitgelicht, maar dat zien we wel wanneer. Wel zijn we benieuwd of jullie je hier in herkennen en welke  levenslessen andere ook volgen of aandacht willen geven?

We zijn nog steeds in Klitmøller, het surfdorpje. Heerlijk tot rust gekomen. Morgen gaan we misschien verder reizen, we kijken wel😊 We houden jullie op de hoogte!

Liefs van ons! 🌺

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. 2 september 2020
    Hoi Camperfamilie, wij volgen jullie wel, maar geven eigenlijk geen commentaar, want dat komt vaak overeen met het commentaar van andere volgers.
    Maar we zien dat jullie een Super Reis aan het beleven zijn.
    Veel plezier nog, and stay safe.
  2. 2 september 2020
    PS wij zitten nu in Italië ☀️😎🍗🍤🍷🍺
  3. Suus:
    2 september 2020
    Hoi Ad en esther helemaal prima hoor, je moet niet reageren, niks is verplicht😄 maar wel leuk onte horen dat jullie ons volgen!! Hoe is het in Italië?
  4. Suus:
    2 september 2020
    O ik zie dat onze naam 'Vin' is, haha!
  5. Marit:
    2 september 2020
    Deze reis is echt goud voor jullie! Niets moet dat alleen al wordt je toch ontzettend blij van.Hectiek van het dagelijks leven ben je nu even kwijt.Heerlijk is dat! Ik geniet van jullie foto’s en verhalen.Liefs 😘
  6. Corina van Riel:
    2 september 2020
    Heerlijk volg je droom. Don't worry be happy😗😗