Blog 24 verassing!!🤩

12 september 2020 - Bertrix, België

12 september 2020, 541 km sinds de vorige blog en vandaag nog 260 km

Lieve allemaal,

Afgelopen donderdag hebben we een heel speciaal verjaardagskado gegeven aan Sjan, ons mam/schoonmoeder en een hele grote verrassing aan de rest van de ouders.

Maar we zullen bij het begin beginnen. Sinds we in Duitsland zitten, merkten we aan beide ouders dat het kriebelde om langs te komen bij ons. We missen elkaar natuurlijk en willen dat ook wel, maar afspreken is lastig te plannen. We zijn namelijk echt op gevoel aan het reizen en blijven nog niet zo vaak voor langere tijd op een bepaalde plek. We zijn nog volop in de reis.

We zaten vlak bij de Nederlandse grens, toen ineens het idee kwam om op de verjaardag van Sjan een verassingsbezoek te maken, een tussen stop in Goirle!! Dit besluit wat wel even lastig, want we zouden dan natuurlijk wel helemaal uit onze 'reis flow' zijn, we wisten niet hoe iedereen (inclusief wij zelf) zouden reageren op dit bezoek én het liefst zouden we dan al onze lieve vrienden en familie willen zien, maar aangezien dit niet haalbaar is (emotioneel en qua tijd) maakten we de keuze om aan niemand te laten weten dat we in Goirle zouden zijn. Bij dezen willen we dan ook zeggen dat we hopen dat jullie dit begrijpen en dat we  niemand kwetsen met het feit dat we niet even langs zijn gekomen. Ons gevoel zei natuurlijk dat we iedereen even wouden zien en knuffelen, maar dan waren we denk ik een week bezig geweest😊 en ook weer afscheid nemen van iedereen...

Maar even terug naar donderdag 😄 o wat waren we zenuwachtig!! Daar stonden we dan ineens in Goirle! Raar hoor! Stiekem zijn we naar de voordeur geslopen en toen.... Surprise!!!! Wat een verassing!!!! Emoties, blijdschap!!! Dit had niemand verwacht!! Ook ons pap en mam zijn blij verrast!!

We genieten intens van deze bijzondere momenten. 🥰 Lekker samen eten, in mijn oude slaapkamer slapen, de kinderen weer logeren bij opa en oma, alles lekker wassen, in een schuimbad badderen, aan schuiven aan een gedekte tafel, samen een wijntje drinken en vooral heel bewust koesteren hoe fijn het is om elkaar weer te zien!

Vanmorgen was het toch wel weer moeilijk om afscheid te nemen. Wel hebben we alle vier ook weer heel veel zin om in de camper te stappen en weer op avontuur te gaan. We koesteren de liefde samen en voelen ook dat deze grote beslissing, onze reis, een geweldige keuze is geweest in ons leven. Ondanks dat we jullie vreselijk missen en ook zeker iedereen een knuffel hadden willen geven!!

Heel veel liefde van ons!♥️

PS we zijn inmiddels in de Belgische Ardennen en liggen lekker aan het zwembad in het belse zonnetje 💛

1. Corina van Riel:
    12 september 2020
    Wat zullen jullie genoten hebben.👌😗
  2. Conny en Ludo:
    12 september 2020
    Wat een leuke verrassing! We snappen dat dit voor iedereen even emotioneel is. Kan iedereen weer even teren op dit weerzien. Toch fijn. Heel veel plezier nu in de Ardennen. 😘
  3. Coen:
    12 september 2020
    Mooi kunnen jullie weer een tijd op teren pa en ma ook super
  4. Sjan:
    12 september 2020
    Wat een verrassing! Echt ongelooflijk! Wat was het fijn om jullie te zien en vast te houden. We hebben er echt van genoten. En wat was het moeilijk vanochtend om jullie weer te laten gaan. Dankjewel lieverds voor de fijne uren met elkaar. Dikke kus Pap en mam ❤😘
  5. Angela:
    12 september 2020
    WoW! Jullie waren heel dichtbij 😂 Wat een leuke verrassing!!!
  6. Maartje:
    12 september 2020
    Wauw! Wat een geweldige verrassing voor de ouders!! Kippenvel!
    En stiekem misten jullie het prachtige Gôôl ook wel een beetje natuurlijk 😉🤣
    Geniet van jullie reis lieverds! 😘
  7. Frank en Anita de Kok:
    13 september 2020
    Een super verrassing, totaal onverwacht. We konden onze ogen niet geloven! Wat was het fijn om jullie allemaal even te zien en te knuffelen en gezellig bij te kletsen. Dankjewel lieverds, we hebben er iedere seconde van genoten! Geniet verder van jullie mooie avontuur. Hele dikke knuffel, pap en mam 👍😘❤️
  8. Oma de Kok:
    13 september 2020
    Wat een verrassing. Super ik kon het niet geloven toen jullie pap mij belde.Ik ben meteen in de auto gestapt en naar jullie pap gegaan ,wat was het fijn om jullie weer te knuffelen ,en even bij te praten .bedankt. Lieverds.En nu verder met jullie prachtige reis veel geluk. Een heel dikke knuffel.oma😘😘🤗👍
  9. Marit:
    13 september 2020
    Dit is echt zo gaaf om te lezen! 😀.Geweldig cadeau voor beide ouders.Opa’s en oma’s om jullie te zien🥰.Samen genieten van het thuis zijn.Met een voldaan gevoel weer onderweg.Geniet ervan liefs 😘
  10. Oma de Kok:
    14 september 2020
    Het was superfijn om jullie weer knuffelen, wat een verrassing Ik heb er van genoten, dank je wel lieverds . Geniet zoveel als je kan van jullie mooie reis liefs en een dikke knuffel van oma 🤗😘😘👍
  11. 14 september 2020
    👍😎, wij zitten nu 2 dagen aan de Kiezel en dan naar huis.
    Veel plezier nog.
  12. 14 september 2020
    Stom toetsenbord, kiezel moet Moezel zijn