Blog 28 Spanje!🇪🇸☀️

4 oktober 2020 - Salou, Spanje

4 oktober 2020, ik weet niet precies hoeveel km verder, maar n heel eind!😄

Lieve allemaal,

We zijn in Spanje!! Het is gelukt. We waren even bang dat het vanwege de corona niet zou lukken, maar we zijn er.

Het was best wel een bewogen week. We hadden het weer tegen en ook behoorlijk storm gehad. Dit zorgde ervoor dat we wat onrustig werden. Frankrijk was prachtig, begin Spanje aan de west kant was mooi, maar elke keer na een dag mooi weer, kwam het echte herfstweer om de hoek kijken. En natuurlijk is een buitje niet erg, maar omdat we echt buiten leven is het niet fijn om veel regen, kou en storm te hebben...

Dus na een slapeloze nacht door een flinke storm aan de Spaanse kust, hebben we besloten om toch de zon te gaan zoeken en zijn we in één dag naar de oost kust van Spanje gereden!!

Het was een vermoeiende reis, maar ook wel mooi om het binnenland te zien en natuurlijk heerlijk om in Tarragona aan te komen en het zonnetje schijnt☀️💛

We moesten wel even bijkomen en waren echt vermoeid van de onrust die we hebben gevoeld en het reizen. Het is moeilijk uit te leggen dat je dus ook met dit leven soms stress kan ervaren of onrust. Maar dat is dus zo en dat mag ook.

Ons gevoel om de andere kant op te reizen is niet voor niks geweest, want we zagen nu dat de west kust van Frankrijk en Spanje geteisterd wordt door een fikse storm en noodweer.

We hebben vandaag even voor 'luxe' gekozen en zijn neergestreken op camping Sanguli. Bij vele Hollanders bekend😉 Al hoe wel nu niet, het is lekker rustig en vooral Spanjaarden. Voor ons heel fijn nu. De boys kunnen genieten van de zwembaden en wij lekker relaxen in de ☀️ zon.

Heel veel liefs van ons!

1. Oma de Kok:
    4 oktober 2020
    Hoi allemaal het goed met jullie de storm voor gebleven ,de goede richting gekozen. Weer heel mooie foto’s ,leuk hoor, liefs en een heel dikke knuffel 😘❤️💋💋
  2. Conny en Ludo:
    4 oktober 2020
    Fijn dat jullie nu weer goed weer hebben. Storm en regen lijkt me inderdaad niet fijn in zo'n kleine behuizing. Laten we hopen dat het weer hier zo warm blijft voorlopig. Kunnen jullie lekker bijkomen.
    Leuke foto's weer. Dikke knuffel van ons. 😘😘😘
  3. Gaby:
    4 oktober 2020
    He lieverds, fijn jullie net weer even gesproken te hebben va video bellen! We missen jullie! Maar als ik dan weer jullie blog lees ben ik meteen weer zo blij voor jullie! Geniet maar van de heerlijk luxe camping, de zon, de zwembaden en van elkaar! Het is jullie zo gegund!!!!❤️❤️❤️❤️
  4. Frank en Anita de Kok:
    5 oktober 2020
    Geniet van de Spaanse ☀️ Liefs van ons ❤️😘 en heel veel groetjes en knuffels uit een herfstachtig Goirle. 🍁🍂🍄
  5. Kelly:
    5 oktober 2020
    Sanguli! Super leuke camping!
  6. Marit:
    6 oktober 2020
    Wat een heerlijke plek om daar te zijn! Vin en Raf een privé zwembad.Genieten om
    jullie foto’s te zien.Goede keuze om nu samen even tot rust te komen met alle luxe van deze mooie camping.Liefs 😘
  7. Sjan:
    6 oktober 2020
    Hallo lieverds. Geniet van het mooie zonnige Spanje! Heel veel liefs en knuffels van ons ❤😘🥰