Blog 29 een week in Spanje, van luxe camping naar kille parkeerplaats, naar beachlife!

10 oktober 2020 - Calpe, Spanje

10 oktober 2020, 375 km verder dan Salou.

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we niet meer op onze 'luxe' camping in Salou. We zijn daar een paar nachten gebleven en hebben lekker gerelaxed. De camping gaat nu dicht en de zwembaden waren voor de helft al gesloten en behoorlijk fris, dus zijn we weer rustig verder gereden.

We zijn richting Valencia gereden. Niet de stad in, want dat is veel te druk. Maar een camperplek gezocht net buiten Valencia. Op loop afstand van het strand. Deze camperplek viel een beetje tegen, hij was kil en maar weinig andere mensen, voelde niet fijn. Wel hadden we een heel lief poezen vriendinnetje, alhoewel ze zich steeds meer thuis ging voelen bij ons, want het liefst was ze de camper in gedoken...🙈

We zijn op deze plek maar één nachtje geweest en daarna verder gereden richting Benidorm. Daar hebben we wel een fijne plek gevonden. We staan in Calpe, erg gezellig plaatsje, net boven Benidorm.

We zijn hier 2 dagen geleden aangekomen en blijven hier nog tot zeker maandag.

Het is hier lekker weer, zonnig met af en toe een wolk. We hebben al heerlijk aan het strand gelegen, over de boulevard gewandeld en bij een restaurantje gegeten, het voelt bijna als vakantie😉 De jongens werken s'ochtends lekker buiten aan school en daarna lopen we naar het strand. We lopen dan door een prachtige wijk met manderijnenbomen, mooie palmbomen en bloemen en prachtige witte Spaanse huizen.

Vandaag is het wat meer bewolkt en hebben we een lange wandeling gemaakt door Calpe. Onderweg bij de Lidl boodschappen gedaan en met zware rugzakken bepakt en bezakt weer terug gelopen 😄 onderweg kwamen we nog flamingo's tegen! Ik probeer daar morgen nog foto's van te maken🦩🥰

Het is wel lekker rustig even op een plek blijven hangen!

Heel veel liefs van ons!

1. Dees:
    10 oktober 2020
    Lekker genieten!!!❤
  2. Conny en Ludo:
    10 oktober 2020
    Genieten hoor! 🏄‍♀️😎⛱
  3. 10 oktober 2020
    Ziet er allemaal weer mooi en warm uit.
    TIP: de rots bij Calpe beklimmen/bewandelen, mooie wandeling, wel door de tunnel gaan daar wordt het wel mooier.
  4. Maaike:
    Wat heerlijk !! ☀️☀️☀️ 😘
  5. Corina van Riel:
    11 oktober 2020
    Dat ziet er weer heerlijk uit.👌😗
  6. Frank en Anita de Kok:
    11 oktober 2020
    Lekker relaxen en genieten van het zonnetje. ☀️
    Heel veel liefs van ons 😀😘❤️
  7. Oma de Kok:
    12 oktober 2020
    Lekker genieten zo lang het nog mooi weer blijft, heerlijk toch .heel veel liefs oma 🥰❤️🤗