Blog 53 van intensief samen zijn, naar gedag zeggen💖💖

24 mei 2021 - Sas Van Gent, Nederland

24 mei 2021,

Lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed. Ik begin de blog met vertellen over het weekje weg met Hans en Sjan, mijn schoonouders.

8 mei zijn we samen met Hans en Sjan vertrokken. Zij hebben een camper gehuurd en samen willen we een weekje gaan 'camperen'. Heel bijzonder om dit samen te doen.

We zijn gestart in Kessel, op een boeren camping. We blijven daar 2 nachten. We kunnen gelukkig lekker buiten zitten, wandelen en zien mooie paarden met veulentjes, en vieren daar moederdag. Ook zien we de satellieten trein van Tesla! We gaan met het pontje over de Maas en genieten van het zonnetje.

Na deze plek rijden we naar Beekbergen. Er is daar een camperplek naast een camping, maar die zit helaas vol. Maar we mogen voor hetzelfde tarief op de camping staan. Het is een gezellige boscamping. We draaien onze luifels uit, zodat we toch buiten kunnen zitten, want het regent wat. Ondanks het bewolkte weer, nemen de jongens hun kans, want er is een verwarmd buitenzwembad!! Hup de boys in het zwembad en wij op het terras!

De volgende dag maken we een mooie boswandeling en borrelen we gezellig bij de campers.

12 mei zijn we in Winterswijk. We hebben hier een camperplaats gevonden ook naast een camping. Ook hier mogen we gebruik maken van het verwarmde buitenzwembad. Ook gaan we gezellig maar Winterswijk en heeft Vin een 'date' met opa, om met z'n tweetjes een lekkere coupe ijs te gaan eten🍨

14 mei gaan we richting Markelo. Op de route ligt de camping winkel 'Obelink'. We gaan daar nog even shoppen en rijden dan door naar Markelo.

In Markelo vinden we een leuke plek bij de boer. Een leuke vent uit Amsterdam, lekker niet standaard ☺️ Hans en Sjan zijn al eerder in deze streek geweest en kennen hier een leuk terras. We gaan daar samen naartoe en de eigenaar herkent mijn schoonouders meteen! Gezellig! We maken ook een mooie wandeling door 'de Achterhoek' en genieten van de lieve kleine baby eendjes💛

We hebben het heel gezellig samen, maar helaas komt aan alles ook weer een einde. Zondagochtend 16 mei zeggen we elkaar weer gedag. Hans en Sjan hebben nog 10 dagen te gaan met de camper en wij gaan richting Goirle om gedag te zeggen, om daarna door te reizen.

Gedag zeggen is nog steeds niet makkelijk. We hebben het dan ook allemaal even moeilijk, maar dat mag. De tranen rollen, een en al liefde voor elkaar💖🙏

In Goirle kiezen we ervoor om alleen nog langs mijn ouders te gaan en de broers en zussen nog te zien. Het is niet te doen om iedereen nog gedag te gaan zeggen. Vooral emotioneel gezien wordt het dan echt te veel.

We hebben nog een gezellige middag bij mijn ouders en genieten nog samen. Ook mijn zus Loes is er met de kids en mijn broer Thomas. Het is fijn om samen te zijn. Ook daar komt het moment van gedag zeggen en ook daar rollen de nodige tranen over onze wangen. Jeetje wat houden we toch veel van elkaar en wat is het dan soms weer moeilijk om elkaar los te laten. 💖

Vanuit Goirle rijden we naar België, want daar woont de zus van Jur. We geven Angela, Bart, Lisa en Lynn natuurlijk ook nog even een dikke knuffel, om dan verder te rijden naar Vessem.

We rijden naar Vessem, omdat we daar hebben afgesproken met onze lieve vrienden Vivian en Jaimy. Zij staan er al en komen dol enthousiast uit de camper wanneer ze ons aan zien komen. 🥰 We gaan van intensief samen zijn met vrienden en familie, naar gedag zeggen en tranen, naar blijdschap om onze lieve reizigers vrienden weer te zien.

Samen kletsen we over elkaars ervaringen hoe het is geweest om even terug in Nederland te zijn. Het is fijn dat we elkaar begrijpen en we elkaar aanvoelen. Ook zij gaan gedag zeggen en gaan door met reizen. Dit brengt allerlei gevoelens met zich mee en het is dan fijn om dit te kunnen delen.

We maken er gezellige dagen van samen met Vivian, Jaimy en Jaida. We gaan wandelen door de bossen en trotseren de regen voor gratis appelflappen 😁

Na 2 nachtjes samen, gaan Vivian en Jaimy weer. We zeggen elkaar gedag en weten niet wanneer we elkaar weer gaan zien, want zij gaan naar Scandinavië en wij richting oost Europa. Maar we houden contact, dat zeker!

Wij blijven nog een nachtje extra, om ook nog even bij te komen. Ik pak weer mijn yoga matje en we wandelen met z'n vieren.

19 mei rijden we naar Zeeland. We hebben 21 mei met Joyce en Bart afgesproken. We gaan 19 mei 'ouderwets' naar camping Valkenisse. Lekker uitwaaien in Zoutelande! Het is heerlijk.

We drinken ook nog een kopje koffie bij Kelly en Marc, die we ook onderweg hebben ontmoet. Vrijdag rijden we richting Kortgene om onze lieve vrienden Joyce en Bart weer te zien!

Wanneer we aankomen op de camping waar zij wonen, de Zandkreek, staat Bart ons al op te wachten. Super leuk om elkaar weer te zien!!

We hebben een gezellig weekend en kletsen volop bij. We worden verwend met kadootjes en er wordt heel lief voor ons gekookt en gezorgd. Raf bakt samen met Bart pannekoeken en we leren de mensen van de camping kennen.

Op de camping staat ook een oude camping vriendin van Jurgen. Marlon staat er met haar vriend en dochter. Heel bijzonder om elkaar weer na 20 jaar te zien!! Ook haar ouders komen langs en we hebben het hartstikke gezellig samen. Oude herinneringen worden weer opgehaald onder het genot van een haring en een drankje 🤩

Ook de jongens vermaken zich goed. Er is een groep kinderen van hun leeftijd, dus spelen ze samen op het luchtkussen, of ze 'hangen' in het honk. Ook gaan Vin en Raf nog waterfietsen op het Veerse meer.

Vandaag hebben we ook daar gedag gezegd en gaan we steeds meer echt reizen. We zijn nu in Sas van Gent. We staan op een gratis camperplaats en er varen hier super grote schepen voorbij.

As donderdag worden we in Antwerpen verwacht op de opening van een nieuwe citycamping. Zaterdag is daar een event voor reizende gezinnen waar we voor zijn uitgenodigd. We zijn benieuwd! Ik zal er natuurlijk weer over schrijven in de blog en natuurlijk hou ik het bij via Social media @camperfamily1410. En gelukkig kunnen we tegenwoordig bellen, sms'en, mailen, appen, videobellen enz!! Of te wel, we houden contact samen!!

Heel veel liefs van ons✌️🌼❤️

1. Corina van Riel:
    24 mei 2021
    Weer veel succes met het vervolg van jullie reis. Fijn dat we elkaar even gezien hebben. Nu ga ik weer genieten van jullie nieuwe verhalen. Geniet ze🥰
  2. Conny en Ludo:
    24 mei 2021
    Leuk verhaal weer Suus. Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Wij wensen jullie weer een fijne en vooral veilige reis toe. Geniet ervan samen. 🚐🍀😘
  3. Suus:
    24 mei 2021
    Inderdaad jammer, maar fijn dat jullie ons blijven volgen! Dikke knuffels van ons! 💖🙏
  4. Desiree:
    24 mei 2021
    Wat leuk om te lezen hoe fijn jullie het gehad hebben in eigen land met jullie familie!
    Op naar nieuwe avonturen, ervaringen en gezelligheid! Geniet ze😘
  5. Angela:
    Tot snel!😘
  6. Famke:
    24 mei 2021
    ❤️❤️❤️ zo benieuwd hoe jullie reis verder volgt❤️❤️❤️
  7. Oma de Kok:
    25 mei 2021
    Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad hier met de familie en vrienden Nu op naar het volgende avontuur. Ik ben benieuwd maar ik volg jullie ,Heel veel liefs van Oma❤️🤗
  8. Kirstin:
    25 mei 2021
    Leuk om te lezen en ik kan me helemaal in je verhaal inleven.. tot zaterdag, zinin! En ik ben ook heel benieuwd! 😘
  9. Marit:
    28 mei 2021
    Och wat leuk jullie maken weer een doorstart met reizen.Zeker even wennen om jullie familie en vrienden weer los te laten en samen verder te gaan met jullie avontuur!Fijne veilige reis en geniet ervan.liefs van mij 😘
  10. Frank en Anita de Kok:
    30 mei 2021
    Wat was het heerlijk om elkaar weer te zien en te kunnen knuffelen. We hebben ervan genoten. We gunnen jullie nog heel veel mooie reisavonturen en hopen elkaar snel ergens tegen te komen. Heel veel liefs pap en mam. 🥰💋❤️🥰