Blog 6 één week on the road, met de camper op het strand!

21 juli 2020 - Rømø, Denemarken

21 juli 2020,.         40 km gereden

Lieve allemaal,

Vandaag zijn we precies 1 week ' on the road' met als ' woonplaats' in de camper😄 En het voelt goed!! Zoals m'n lieve pap en mam zeggen, "don't count the the days, let de days count"💚

Vandaag zijn we weggereden uit het mooie Emmerlev. We gaan eerst even boodschappen doen bij de Aldi. Het is hier wel wat duurder dan in Nederland, maar eigenlijk kun je het zo gek maken als je zelf wil en valt het wel mee. Vanavond eten we in ieder geval lekker zelfgemaakte lasagne (zie foto😊)

We rijden vandaag naar het eiland romo. We rijden over een dijk zo op het eiland. Daar aangekomen kunnen we gewoon zo het strand op rijden!! Hier zijn we ook voor naar romo gekomen!😊 Het is een heel bijzondere ervaring om met camper en al het strand op te rijden, super gaaf!! Het is enorm groot en er staan veel andere campers en auto's. We zien veel kite surfers en mensen vliegeren.

Ook wij pakken de vlieger erbij en hebben een heerlijke strand dag. Uit de wind, beschut door onze camper, genieten we van de zon 🌞

Later op de dag rijden we een stukje over het eiland. Het is een mooi eiland, met romantische Scandinavische huizen.

We vinden een mooie camperplek in een camperpark. Het is een net park met water en veel gras. Er kunnen hier 150 campers staan!

We gaan nog fietsen naar de haven en twijfelen nog om in plaats van lasagne een frietje te pakken, maar daar weten ze de prijs wel.. Dus ondanks de honger, doorfietsen en wachten tot de overheerlijke lasagne klaar is😊

Liefs van ons!

1. Conny en Ludo:
    Leuk verslag weer Suus. 😘🏖
  2. Sjan:
    Mooie foto's Suus. Wat bijzonder dat je zo op het strand kan rijden. 😘❤
  3. Corina van Riel:
    21 juli 2020
    Mooi, wat gaaf dat je zo het strand op rijdt. Mooie foto's
  4. Hanneke:
    😎👍🏻
  5. 22 juli 2020
    Het ziet er allemaal geweldig uit, we weten hoe het voelt, geniet ervan.
  6. Desiree:
    Schitterend! Lekker genieten☺️
  7. Frank en Anita de Kok:
    22 juli 2020
    Gaaf op het strand rijden. Echt helemaal jullie ding. We zijn blij dat jullie het zo naar jullie zin en hebben en worden alleen maar trotser. Liefs pap en mam ❤
  8. Marit:
    22 juli 2020
    Ach wat leuk, zo’n tocht over het strand.Mooie foto’s en wat ziet Jurgen bruin! Veel indrukken die jullie iedere dag samen beleven.Prachtig om te zien.😘
  9. Jill:
    23 juli 2020
    Ziet er heel relaxed uit! Geniet ervan samen
  10. Oma de Kok:
    23 juli 2020
    Hoi allemaal. Wat schrijf jij leuk Susan, eindelijk een berichtje van oma . Jullie hebben al mooie plaatsen gezien, fijn dat ik zo mee kan reizen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie volop kunnen genieten. Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij🤗😘❤️
  11. Maaike:
    Idd, leuk om te lezen Susan. Niet te lang, niet te kort 👌🏽 Genieten daar! 😘