Blog 7 het simpele leven en de uitdaging daarvan😉

24 juli 2020 - Billund, Denemarken

24 juli 2020, rond de 106 km na blog 6, billund, Denemarken.

Lieve allemaal,

Even terug in de tijd, want de laatste blog was 3 dagen geleden. We zijn inmiddels verliefd geworden op het eiland romo. Ook de tweede dag zijn we met de camper het strand opgereden en jawel, ik, Suus, heb ook gereden!😄 We hadden een heerlijke dag op het strand. Lekker een muziekje aan, vliegeren, yoga op het strand, voetballen, kijken naar de kitesurfers en alle mooie campers, jeeps, buggy's die voorbij komen. Lekker pannenkoeken eten, alles bij de hand in de camper, heerlijk!Ook de camperplek daar is te gek. Echt een aanrader voor iedereen die een keer naar Denemarken gaat met de camper. Sowieso is Denemarken een mooi land. Rustig, uitgestrekt, netjes, mooie natuur, vriendelijk.

De volgende dag rijden we door richting Ringkobing. Een vissersdorp. Het is regenachtig. We besluiten om hier één nachtje te blijven en kiezen voor een camperplek in de haven. We zijn nu echt 'off grid' zonder stroom. Het koelkastje gaat op gas en het lukt allemaal! Lekker thee maken met een ouderwetse fluitketel, wat wil je nog meer 😄 nou ja eigenlijk weten we wel wat we nog meer willen, wat meer zon a.u.b.... je bent dan wel echt back to basic met slecht weer. We wandelen met de jas aan, tussen de buien door nog wel door het dorpje, maar zijn smiddags beperkt tot de camper. Aan de ene kant heeft het wel wat, spelletjes doen met n kop thee en chipjes, een boek lezen, kleuren, wat opruimen, maar we merken ook aan ons zelf dat we het buitenleven echt missen. We moeten natuurlijk ook wel echt afkicken van de twee prachtige stranddagen in romo. We maken er ook wel iets van samen en s'avonds kijken we dan ook met z'n vier, in de camper, op de laptop een film, lekker knus met de sfeer lampjes aan, och ja het heeft ook wel iets ( voor één dag 😉)

Vanmorgen zijn we weer verder gereden. Eerst bedenken we om richting Odense te gaan, maar onderweg zien we het bord van Legoland... Dit is natuurlijk een 'hot' onderwerp bij de boys, maar wij hebben zo onze twijfels. Toch gaan we even kijken en vinden we een heel mooie camper plaats. We fietsen vanuit daar richting Legoland, om het eens te bekijken. Maar toch besluiten we om het niet te doen. Het is er best druk, prijzig en we horen dat het voor de leeftijd van vin en raf niet zo heel leuk is. De jongens zijn teleurgesteld en de middag verloopt ook niet heel gezellig. Maar we proberen het uit te leggen en vooral ook dat we nog genoeg geweldige dingen mee gaan maken. Natuurlijk begrijpen we de teleurstelling 😔

Het is voor ons alle vier soms ook nog wennen, dit leven. Het brengt geweldige momenten met zich mee en het brengt ons op prachtige plekken en soms zorgt het ook voor lastige momenten. Momenten dat je elkaar even ' beu' bent, even geen zin hebt om een half uur te moeten wachten voordat je warm water hebt, keuzes die je moet maken en die niet iedereen even tof vindt, maar al deze momenten kunnen juist soms ook weer heel leerzaam of juist fijn zijn. Het is gewoon een groot avontuur💚

Tot de volgende blog!

Liefs van ons.

1. Corina van Riel:
    Wat is het toch mooi👍👍👍
  2. Conny en Ludo:
    Mooi daar. We zien jullie echt genieten. 😘😘😘
  3. Marit:
    25 juli 2020
    Veel ontdekt en meegemaakt.Leuk om te lezen.😘
  4. Thomas:
    26 juli 2020
    Wat prachtig daar geweldig gewoon mooie plek en heel cool daar op het strand dikke kus en knuffel xxx
  5. Frank en Anita de Kok:
    26 juli 2020
    Goedemorgen avonturiers, leuk Suus dat je ook schrijft over de dingen waar jullie tegen aanlopen. Mooi om te horen hoe jullie het samen ook weer oplossen en genieten van de reis en het nieuwe leven. Trots op jullie 😀 🥰