Blog 8 prachtige wandeling Mons klint

26 juli 2020 - Borre, Denemarken

26 juli 2020, 278 km gereden vanuit billund.

Lieve allemaal,

Gisteren zijn we gearriveerd op onze nieuwe locatie. We hebben een heel stuk gereden, maar we willen graag de mooie kliffen zien van Mons.

Onderweg gaan we verschillende bruggen over en zien we de natuur veranderen. Het is prachtig hier. We kiezen ervoor om een paar nachten op een camping te blijven, even wat rustiger en ook leuk voor de jongens. Raf is morgen ook jarig, dus dan hebben we even een fijn plekje om dat te vieren samen.

We hebben een leuke camping, Mons klint camp, waar een zwembad is en een speeltuin en midden in de natuur.

Gisteren zijn de boys lekker gaan zwemmen en hebben we de camping bekeken.

Vandaag zijn we een beetje op tijd op gestaan (voor ons doen😄), omdat we een fikse wandeling willen gaan maken naar de kliffen. We ontbijten goed, kleden ons aan, wandelschoenen aan, rugzakken op en hup daar gaan we! Het is echt een prachtige wandeling door mooie sprookjesachtige, groene bossen. Wel een pittige wandeling, berg op, berg af. Ondanks de regen, genieten we alle vier van de natuur. We gaan de lange houten trap af naar beneden en komen bij de bekende witte kliffen.

Samen zoeken we naar oude stenen en fossielen, die je hier kan vinden. We vinden helaas niet echt fossielen, maar wel mooie stenen en zijn onder de indruk van de reusachtige kliffen.

Terug de hoge trap op is pittig, dus boven aan gekomen gaan we eerst even op een grote boomstam, een broodje eten en wat drinken. Daarna lopen we terug door het mooie bos. We zien zwarte en oranje naaktslakken en mooie bloemen.

Na de mooie, maar natte wandeling, lekker douchen en ja hoor, de zon gaat schijnen! De jongens duiken nog lekker het zwembad in. Wat een mooie dag💚 morgen raf z'n verjaardag vieren!

Liefs van ons!

1. Conny en Ludo:
    26 juli 2020
    Leuke foto's en leuk verslag weer. Al vast gefeliciteerd met de verjaardag van Raf. Een hele fijne dag toegewenst morgen. 🌞🍰🎉💖😘
  2. Frank en Anita de Kok:
    26 juli 2020
    Ziet er echt prachtig uit. Leuk dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad en zo hebben genoten. Wij hebben vandaag ook een prachtige wandeling gemaakt. Morgen Raf jarig 🎂🎉🎁 dan videobellen we even. Liefs pap en mam ❤️😘
  3. Corina van Riel:
    26 juli 2020
    Wat een mooie foto's, alweer zo'n leuk verhaal. Raf alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen, dit is een verjaardag om nooit te vergeten. Zo speciaal met dit avontuur🎂🎁🎈
  4. MaudvR:
    Wauw prachtig 🤩
    Raf! Alvast gefeliciteerd, super gaaf z’n verjaardag op reis! 😘
  5. Marit:
    26 juli 2020
    Zo indrukwekkend om te zien, prachtige natuur.Momenten om je volmaakt gelukkig te voelen met z’n viertjes! Heel leuk deze camping met een zwembad! Raf voor morgen Gefeliciteerd 🥳🎉🎈Fijne dagen 😘
  6. Jorien de Rooij:
    26 juli 2020
    Oh wat heerlijk lieverds... en natuurlijk alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Raf!
  7. Sjan:
    Wat een prachtige foto's! Liefs van ons ❤😘
  8. Marloes Bertens-Swinkels:
    27 juli 2020
    Wat superfijn dat jullie zo genieten samen❣️ Proficiat met de verjaardag van Raf! Maak er een supergezellig feestje van vandaag 🎉🥳😘
  9. Oma de Kok:
    27 juli 2020
    Wat mooi prachtig , dat is echt een belevenis , dit vergeten jullie nooit meer . Het is ook fijn dat je een kampeerplaats hebt met zwembad dat is leuk voor de jongens Raf een fijne dag en veel plezier ,op je verjaardag , leuk hè zo bijzonder op deze wereldreis gr en een dikke knuffel van oma🥰