Blog 70 leven op de camping

31 januari 2022 - Praia da Rocha Baixinha, Portugal

Lieve allemaal,

Oeps iets te lang geleden dat ik een blog heb geschreven...🙈

Laatste was op 4 januari... Ondertussen zitten we al bijna een maand verder. En hoe komt dat dan? Tja.. weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat we nog steeds op Mikkis Place staan en wel allerlei leuke momenten meemaken, maar het ook een beetje gaat voelen als 'gewoon'.

Het is voor ons de aller eerste keer dat we zo lang op één plek staan. We hadden ook niet gedacht dit te doen, maar door de fijne groep mensen bij elkaar, maar ook de vele kinderen en dus vriendjes voor Vin en Raf, zijn we er dus nog steeds. Ook mijn yoga is een vast ritme in de week. Meestal op maandag, woensdag en vrijdag geef ik een les en de groep yogi's wordt steeds groter. Heel erg leuk!!

Wel merken we dat ons avonturen hart weer gaat kloppen en we af en toe ook bewust quality time moeten in lassen voor ons viertjes. Ons avonturen hart voeden we met lekker een paar dagen weg, leuke bezigheden, nieuwe tattoos 😄 en ook praten over mooie dromen en ideeën.

Jur oefent ook samen met Pien op zijn gitaar en wanneer Jaimy jarig is spelen ze ' Happy birthday' op de gitaar.

Verjaardagen hebben we best veel🥳 Er worden wat borrelplanken gemaakt en kadootjes bedacht. Voor Gab maken we een heel creatief kado, namelijk ' de Gabbeltjeskrant' super veel werk, maar zo leuk!!

En als er geen verjaardagen zijn, is er altijd wel een reden voor een feestje. Kampvuur, poolen, darten, samen kletsen en een spelletje doen.

Samen delen we onze kwaliteiten. Zo loop ik het medicijnwiel met Wendy, leert Raf fotograferen met een super grote lens van Paul, gaan de jongens een shirt tie dye, leert Vin andere surfen, organiseer ik een full moon meditatie, Frank organiseert een bootcamp, Joyce knutselt van alles in elkaar, zo ook ons prachtige straatnaam bordje 'zonnedael'😄

Jur mag ook lekker op de crossmotor rijden van Dave en de jongens mogen mee klussen met Dave.

Vin gaat voor de eerste keer logeren! Hij gaat een nachtje met Dave weg naar een surfstrandje en slaapt bij Dave in de grote truck. Hij vindt het helemaal te gek!

Onze lieve vrienden Pepe en zijn familie komen ook naar Mikkis en meteen voelt het weer fijn❤️ Jur laat weer een tattoo zetten, namelijk het peace teken en drie 'healing' tattoos. Ook ik krijg een nieuwe tattoo bij onze andere lieve vriend Jimmy. Hij staat voor: Als we allemaal wat meer liefde en peace zullen geven, ontstaat er vanzelf een mooie wereld❤️✌🏻

Ook wordt er een uitje georganiseerd. Met een hele groep gaan we naar het racecircuit in Portimauo. Met een groep van 25 gaan ze karten daar. Jur doet ook mee. Helaas wordt hij hartstikke misselijk en kan hij het niet afmaken, maar het was een gave ervaring!

Vin en Raf slapen ook nog een paar keer in een tentje naast de camper. Vin wil dit al heel lang en regelt een tentje bij Jimmy en Eva en een luchtbed bij Baue en Devin🥰

Met Baue en Devin hebben we ook een enorm fijne klik. Afgelopen week zijn ze gezellig komen eten en spelen we daarna Rummikub tot 01:30... We hebben het super gezellig samen en hebben samen ook allerlei leuke plannen, meer daar over de volgende keer😁

Op dit moment zijn we even van de camping af. Lekker aan het strand. Het is heerlijk weer en hier komen we weer vrienden tegen. Paul, Dave en een gezin zie we eerder hebben ontmoet. De jongens hebben een super toffe middag gehad met de speedboot van Dave op zee🤙

Onder alle foto's zal ik nog meer vertellen over de afgelopen weken!

Tot de volgende keer!!

Heel veel liefs van ons vier ❤️✌️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Corina van Riel:
    1 februari 2022
    Wat heerlijk om jullie ervaringen weer te lezen. Prachtige foto's 😘
  2. Marit:
    1 februari 2022
    Ja daar zijn jullie weer!😀Gezellig!! Wat hebben jullie het toch goed daar.Vele activiteiten waar jullie mee bezig zijn zo leuk om te lezen.Mooie foto’s genieten.Liefs van mij 😘
  3. Oma de Kok:
    Leuk verhaal . En mooie foto’s Liefs en een dikke knuffel van Oma deKok .🥰❤️👋👋😎